نشست معاون توسعه ورزش همگانی با روسای ۹ فدراسیون ورزشی؛

تاکید شعبانی بهار به منع استفاده فدراسیون ها از بازنشسته ها

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۰:۲۵
کد خبر: ۴۹۳۴۴۹
تاکید شعبانی بهار به منع استفاده فدراسیون ها از بازنشسته ها
نشست معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با روسای 9 فدراسیون زیر مجموعه این معاونت برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این نشست غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش  همگانی سیاست های کلی وزارتخانه در حوزه ورزش  همگانی را در سال 1396 مطرح کرد.

شعبانی بهار اهمیت توجه به قوانین و شئونات کشور در زمان اعزام تیم های ورزشی به مسابقات برون مرزی را مورد تاکید قرار داد و از روسای فدراسیون ها خواست تا قبل از اعزام، تذکرات لازم و کافی به سرپرستان تیم های اعزامی داده شود. در این نشست روسای فدراسیون ها، ابلاغ آیین نامه صریح از حراست وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها در خصوص مدیریت و مشکلات در اعزام تیم ها را پیشنهاد کردند.

معاون توسعه ورزش  همگانی همچنین به منع همکاری بازنشستگان با فدراسیون ها تاکید کرد و روسای فدراسیون ها را به رصد کردن بودجه فدراسیون اعم از بودجه تفریحی و بودجه ده درصدی فدراسیونها که باید به ورزش  همگانی تعلق بگیرد، رهنمون ساخت. پارسا، مدیرکل توسعه ورزش  روستایی وزارت ورزش  و جوانان هم تعامل با سازمان مبارزه با مواد مخدر در برگزاری کلاس های آموزشی در فدراسیون ها را مورد تاکید قرارداد.

محمد رضا اسد مدیر کل توسعه ورزش  همگانی نیز به اهم اقدامات حوزه همگانی در سال 95 از جمله برگزاری مسابقات کارکنان دولت، جشنواره همگانی استعدادیابی وبرگزاری جشنواره همگانی جوان روستایی اشاره و یکی از عوامل تاثیر گذار در توسعه ورزش  همگانی را تعامل یادگیر دستگاه ها و نهادها و استفاده از ظزفیت بخش خصوصی عنوان کرد.

در این نشست مجدآرا رییس فدراسیون ورزش  های همگانی، پورعلی فرد رییس فدراسیون بدنسازی، رشیدی رییس فدراسیون ورزش  های رزمی، دادگر سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی، فرهادی زاد دبیر فدراسیون بیماری های خاص و پیوند اعضاء، خمیجانی دبیر فدراسیون نجات غریق و طالقانی نایب رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی حضور داشتند که هر کدام دقایقی به تشریح عملکرد خود در سال 95 پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز