استقبال گرم علیمنصور از مدیرعامل؛

افتخاری: دیدار با السد فینال زودرس است

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۴۹۳۴۸۳
افتخاری: دیدار با السد فینال زودرس است
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: منصوریان هنوز لیست خود را برای نیم فصل به من نداده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال در هفته 14 رقابت های لیگ برتر 25 آذر ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد می رود.آبی پوشان امروز تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری کردند. شاگردان منصوریان بعد از جلسه آنالیز دیدار پدیده وارد زمین شدند تا تمرینات خود را آغاز کنند. بازیکنان استقلال بدن های خود را زیر نظر جونز، بدنساز آبی پوشان گرم کردند.

رضا افتخاری، مدیرعامل آبی پوشان، امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کرد. وی با حضور در تمرین استقلالی ها درباره دیدار پلی آف استقلال در جام باشگاهای آسیا گفت: دیدار با السد فینال زودرس است اما به استقلال اطمینان داریم و با قدرت در بازی های پیش روی به میدان می رویم.

وی همچنین درباره وضعیت استقلال، بیان کرد:  منصوریان هنوز لیست خود را برای نیم فصل به من نداده است. نباید ذهن بازیکنان را پیش از سه بازی پیش روی بهم بریزیم.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت آکادمی گفت: برای آکادمی و کمپ مرحوم حجازی برنامه دارم.

در پایان تمرین امروز، سرمربی استقلال از مدیرعامل آبی پوشان استقبال گرمی انجام داد. تمرین امروز برای هواداران و خبرنگاران آزاد بود و در پایان تمرینات، منصوریان مورد استقبال گرم یکی از هوادران معلول آبی پوشان قرار گرفت.

 

گزارش تمرین استقلال

 

گزارش تمرین استقلال

 

گزارش تمرین استقلال

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز