شایعات قرمز؛

کاپیتان تیم ملی در چندقدمی پرسپولیس

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۷:۴۸
کد خبر: ۴۹۳۶۵۸
کاپیتان تیم ملی در چندقدمی پرسپولیس
در حالیکه قرمزهای تهران به تقویت در آسیا نیاز دارند، نام آندو برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس مطرح شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که کار تیم برانکو از آخرین ماه سال95 سخت تر خواهد شد  چرا که آن ها علاوه بر حفظ صدرنشینی در لیگ برتر باید در مقابل حریفان قدرتمند آسیایی نیز بجنگند.

به همین خاطر به نظر می رسد که در نیم فصل نفراتی به پرسپولیس اضافه شوند تا در فشردگی مسابقات دست پیرمرد کروات بسته نماند.

با جدایی احتمالی احمد نورالهی و رفتن او به تبریز، قرمزهای تهران به یک هافبک دفاعی نیاز پیدا می کنند. کسی که تجربه بین المللی بالایی داشته باشد و بتواند در مسابقات آسیایی استحکام خوب و با کیفیتی به میانه زمین پرسپولیس بدهد تا خیال برانکو را بابت ارتباط دفاع و حمله را راحت کند.

دراین خصوص شنیده می شود که آندرانیک تیموریان شاید در نیم فصل پراهن قرمز تهران را برتن کند تا اولین گام برای تقویت پرسپولیس در آسیا برداشته شود. تیموریان که در سال92، مهره کلیدی تیم قلعه نویی در راه رسیدن به جمع  4تیم برتر قاره بود، حالا می تواند مهره قابل اتکایی هم برای برانکو در لیگ قهرمانان باشد و بنابراین نامی نیست که یک مربی از کنار آن بتواند به راحتی عبور کند!

علاوه بر این خود تیموریان هم که دراین چند سال نشان داده خیلی رغبتی به بازی در تیم های داخلی ندارد، حالا شاید به خاطر حضور در آسیا قصد پوشیدن پیراهن پرسپولیس را کند تا به این وسیله دوباره در ترکیب اصلی تیم کی روش قرار بگیرد.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید این شایعه در نیم فصل به کجا خواهد رسید. آیا آندو در تبریز خواهد ماند یا اینکه به تهران می آید و پیراهن قرمز یا حتی دیگر تیم های پایتخت را برتن خواهد کرد؟ شاید هم تجربه بالای او در بازی های بین المللی باعث حضورش در یکی از دیگر تیم های کشورمان در آسیا شود! به هرحال جواب این سوالات تا کمتر از یک ماه دیگر مشخص خواهد شد.

نظر شما
نظرات
علی - گلستان
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
اندو رو دوست داریم --- اما فقط فقط ***** سروش رفیعی و یا اینیستا
پاسخ ها
مهدی
| -
بازیکن بسیار سطح پایینی است حتی در اوج هم در حد و اندازه های تیم ملی و پرسپولیس نبود فقط به درد همون استقلال می خوره
مهدی
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
آندو پیر شده به درد پرسپولیس نمیخوره
محمد اسماعیل
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
از برانکو بعیده که بخواد اینو بگیره
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز