در سومین جلسه شورای فرهنگی؛

برنامه های وزارت ورزش و جوانان در دهه فجر بررسی شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۵۰:۳۰
کد خبر: ۴۹۳۹۶۶
برنامه های وزارت ورزش و جوانان در دهه فجر بررسی شد
در سومین جلسه شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در سال جاری که به ریاست معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش برگزار شد، سرفصل برنامه های درون و برون سازمانی وزارت ورزش و جوانان در ایام الله دهه فجر بررسی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین جلسه سالانه شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با محوریت ارائه و بررسی برنامه های پیشنهادی دهه فجر در حوزه های ستادی وزارتخانه برگزار شد.

در این نشست و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش و سید مناف هاشمی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان برنامه های این وزارتخانه جهت برگزاری مراسم دهه فجر را مرور کردند. طبق اعلام عبدالحمید احمدی، کمیته ای در وزارت ورزش و جوانان جهت مراسم دهه فجر تشکیل خواهد شد.

در این برنامه همچنین برنامه های برون سازمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان عضوی از ستاد مرکزی برگزاری مراسم دهه فجر نیز بررسی شد.

مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان هم گزارشی از فعالیت های این مرکز در خصوص مصوبات قبلی شورا ارائه و ابراز امیدواری کرد مثل سال های قبل و با ارتباط قوی واحدهای مختلف درون سازمان، ستاد برگزاری مراسم دهه فجر با ساز و کار مشخص و با قدرت تشکیل شود. او همچنین گفت که مرکز روابط عمومی تمامی اقدامات خود را در این حوزه طراحی و تدوین کرده است.

در این جلسه که غلامرضا شعبانی بهار، معاون ورزش همگانی و رباب شهریان، معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و تعدادی از مدیران ستادی هم حضور داشتند، گزارش هایی از عملکرد ستاد اقامه نماز، دفتر امور ایثارگران و برگزاری مسابقات قرآنی ارائه و برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم بررسی شد.

نظر شما