پایان رقابت دسته ۶۲ کیلوگرم-قطر کاپ؛

عسکری با سه طلا به کورس قهرمانی برگشت

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۸:۵۴
کد خبر: ۴۹۴۰۱۳
عسکری با سه طلا به کورس قهرمانی برگشت
مجید عسکری ملی پوش کشورمان و تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری اهواز با مجموع 276 کیلوگرم قهرمان رقابت های دسته 62 کیلوگرم جام باشگاه های آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نخستین روز از مسابقات وزنه برداری جام باشگاه های آسیا و قطر کاپ با برگزاری دسته 62 کیلوگرم در محل این مسابقات در هتل اینتر کونتینتال شهر دوحه قطر برگزار شد و مجید عسکری از تیم وزنه برداری شرکت ملی حفاری تنها شرکت کننده ایران در این وزن با مجموع 276 کیلوگرم به سه مدال طلا دست یافت. 

مجید عسکری که در دسته 62 کیلوگرم با 4 وزنه بردار دیگر از عربستان و بحرین رقابت می کرد در حرکت یکضرب وزنه های 111 کیلوگرم، 117 کیلوگرم و 123 کیلوگرم را مهار کرد تا با 8 کیلوگرم اختلاف بالاتر از عبدالطیف، حریف عربستانی خود در جایگاه نخست بایستد.

عسکری در حرکت دوضرب نیز همانند حرکت یکضرب سه مرتبه وزنه های 137، 146 و 153 کیلویی را بالای سر برد تا با مجموع 276 کیلوگرم و با 16 کیلو اختلاف نسبت به عبدالطیف از عربستان به سه مدال طلا برسد.

همچنین دو وزنه بردار عربستانی (عبدالطیف و فیصل) با مجموع 260 کیلوگرم و 235 کیلوگرم به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

نظر شما