هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس؛

تثبیت صدرنشینی چلسی

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۰:۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۹۴۱۲۳
تثبیت صدرنشینی چلسی
هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی مدعیان قهرمانی پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس چهارشنبه شب ادامه یافت و در یکی از دیدارهای مهم برگزار شده چلسی در زمین ساندرلند به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

سسک فابرگاس (۴۰) در این بازی برای تیم چلسی گلزنی کرد. آبی پوشان لندنی با این برد ۴۰ امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم تر کردند.

تیم لیورپول نیز در زمین میدلزبورو پیروزی پرگل ۳ بر صفر را رقم زد. آدام لالانا (۲۹ و ۶۹) و اوریجی (۶۱) زننده گل های این تیم بودند. لیورپول با این برد پرگل در امتیاز ۳۴ با آرسنال برابر شد اما بخاطر تفاضل گل بهتر جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت.

منچسترسیتی بعد از چند نتیجه ضعیف، این بار در ورزشگاه اتحاد مقابل واتفورد پیروزی ۲ بر صفر را رقم زد تا به آرامش موقتی برسد. پابلو زابالتا، مدافع آرژانتینی سیتی زن‌ها در دقیقه ۳۳ گل نخست بازی را به ثمر رساند. مصدومیت ایلکای گوندوگان ستاره منچسترسیتی در نیمه اول نیز دیگر حادثه این بازی بود.

در نیمه دوم هم داوید سیلوا (۸۶) گل دیگری را برای تیم گواردیولا به ثمر رساند. سیتی اکنون با ۳۳ امتیاز تیم چهارم جدول است.

تیم منچستریونایتد هم در دیدار خارج از خانه برابر کریستال پالاس به پیروزی ارزشمند ۲ بر یک رضایت داد. پوگبا در دقیقه ۴۶ شیاطین سرخ را پیش انداخت اما جیمز مک آرتور در دقیقه ۶۶ کار را به تساوی کشاند. بازی با همین نتیجه در حال اتمام بود که زلاتان در دقیقه ۸۸ گل پیروزی بخش منچستریونایتد را به ثمر رساند.

نتایج دیدارهای چهارشنبه شب به شرح زیر است:

*میدلزبورو صفر - لیورپول ۳
*وستهام یک - برنلی صفر
*ساندرلند صفر - چلسی یک
*وست برومویچ ۳ - سوانزی یک
*تاتنهام ۳ - هال سیتی صفر
*استوک سیتی صفر - ساوتهمپتون صفر
*منچسترسیتی ۲ - واتفورد صفر
*کریستال پالاس یک - منچستریونایتد ۲

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز