نادری: اوج درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی را در جام جهانی خواهیم دید

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۹۴۱۸۶
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: از ابتدای سال تنها هدفمان حضور پرقدرت در رقابت های انتخابی جام جهانی بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی نادری‌ گفت: پس از بازی های جام بین قاره ای جهان استراحتی سه هفته ای به بازیکنان دادیم تا به لحاظ بدنی و ذهنی ریکاوری شوند. چراکه اردوهای ما پس از آن مسابقات صرفا با هدف حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی آسیا دنبال می شود.

وی افزود: البته از ابتدای سال تاکنون هم هدفمان همین بوده و همه اردوها، بازی های تدارکاتی و رسمی را با محوریت آماده سازی مناسب برای جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما پشت سر گذاشتیم. در همین راستا نخستین اردو از دور جدید اردوهایمان را حدود دو هفته پیش در بندرعباس برگزار کردیم که از نظر آب و هوایی بسیار مناسب بود. 

مربی تیم ملی افزود: همچنین دومین اردوی خود پس از جام بین قاره ای جهان را هم از روز گذشته در بوشهر آغاز کردیم و این اردو نیز با میزبانی خوب بوشهر و رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی که همواره حمایت های بسیار خوبی از تیم ملی داشته، در سطح فنی و کیفی خوبی در حال برگزاری است. 

نادری درخصوص برنامه های پیش روی تیم ملی گفت: حدود ۱۰ روز آینده مجددا به بندرعباس می رویم تا بازی ‌دوستانه ای برابر تیم لبنان داشته باشیم، به همین منظور در اردوی فعلی آخرین نکات مورد نظر خود را در دستور کار بازیکنان قرار می دهیم تا ضمن ادامه روند آماده سازی خود برای رقابتهای قهرمانی آسیا، برای این ۲ بازی دوستانه مقابل لبنان نیز به آمادگی برسیم.

وی شرایط بازیکنان در سومین اردوی مشترک تیم های ملی بزرگسالان و (ب) را توضیح داد:  بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارند و بازیکنان با تجربه تیم با روحیه خوب و جوان های تیم (ب) با انگیزه دوچندان در تمرینات حاضر می شوند. می خواهیم با آمادگی صد درصد وارد مسابقات قهرمانی آسیا شویم تا پس از کسب مجوز حضور در جام جهانی، همه تلاشمان را برای قهرمانی آسیا بکار بگیریم. 

نادری گفت: امیدوارم طبق برنامه از پیش تعیین شده شاهد اوج درخشش تیم ملی در جام جهانی باشیم و جزو سه یا چهار تیم نخست جام جهانی باهاما قرار بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز