کورتوا بسیار خوب ظاهر شد

کونته: همه تیم های لیگ به دنبال متوقف کردن چلسی هستند

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۳:۵۳:۱۲
کد خبر: ۴۹۴۲۳۹
کونته: همه تیم های لیگ به دنبال متوقف کردن چلسی هستند
سرمربی چلسی تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر ساندرلند دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نتایج درخشان چلسی در لیگ برتر انگلیس ادامه دارد. آبی پوشان لندنی که در یکی از حساس ترین بازی های هفته شانزدهم رقابت های لیگ جزیره در خانه ساندرلند به میدان رفته بودند، با یک گل به پیروزی رسیدند.این دهمین پیروزی پیاپی چلسی با کونته در فصل جاری رقابت های لیگ جزیره شد تا این تیم با 40 امتیاز و اختلاف 6 امتیازی نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

سرمربی ایتالیایی چلسی در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیروزی بسیار مهمی را به دست آوردیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و باید بگویم که شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز بودیم. اگر می خواهیم به پیروزی برسیم باید قدر موقعیت های خود را بدانیم. وقتی با یک گل می خواهیم به پیروزی برسیم باید تلاش چند برابری از خود نشان دهیم چرا که اختلاف یک گل بسیار شکننده است و هر تیمی می‌تواند آن را جبران کند.

وی ادامه داد: ساندرلند می توانست ما را بدجوری جریمه کند و گل تساوی را به ثمر رساند اما کورتوا بسیار خوب ظاهر شد و جاگیری خوب او باعث شد تا ما این سه امتیاز را به دست آوریم. بسیار خوشحالم که در این دیدار مهم به پیروزی رسیدیم.

کونته گفت: همه حریفان را به خوبی بررسی می کنیم. پیروزی های پیاپی چلسی و صدرنشینی در جدول رده بندی باعث شده تا هر تیمی به دنبال متوقف کردن ما باشد. بدون شک می خواهیم در دیدارهای آینده تلاش بیشتری از خود نشان دهیم. کار سختی پیش رو داریم و زمانی برای استراحت نداریم.

نظر شما