بازیکنانمان در نیم فصل دوم باتجربه تر خواهند شد

دست نشان: امتیازی از خوزستان خارج نمی شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۰:۳۳
کد خبر: ۴۹۴۲۹۰
دست نشان: امتیازی از خوزستان خارج نمی شود
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: امتیازی از خوزستان خارج نمی‌شود و هر دو تیم که به برد برسند از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نادر دست‌نشان سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: بازی فردا بسیار خوب می‌شود. چرا که از بازی‌های خانوادگی و هم‌استانی‌ها است و این بازی‌ها از زیبایی خاص و هیجان هم برخوردار هستند و مطمئنا دو تیم فولاد و نفت فردا بازی زیبایی را رقم می‌زنند چرا که فولاد می‌خواهد سیر صعودی‌اش را ادامه دهد و نفت آبادان هم می‌خواهد جایگاه مناسب‌تری در جدول پیدا کند.

وی بیان کرد: فولاد دارای عناصر خوبی در تیم خود از درون دروازه تا تمامی خطوط است و این نشانگر کیفیت خوب این تیم است. همچنین در راس این تیم سعداوی مربی جوان و خوش‌فکر وجود دارد که این‌ها همگی تداعی یک روز زیبا هستند و امیدوارم مردم از بازی زیبایی که انجام خواهد شد لذت ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از بازیکنان خارجی‌تان کمتر استفاده کرده‌اید، گفت: مشکلی وجود ندارد چرا که ما از برخی از آن‌ها چون کیم و برونا استفاده می‌کنیم و باید بگویم ما از بازیکنان خارجی در تیم استفاده می‌کنیم که کیفیت‌شان بهتر از بازیکنان بومی‌ ما باشد. به هر حال بازیکنان خارجی تا خودشان را با شرایط تیم وفق دهند زمان می‌برد. به طور مثال ما در خط دفاعی رشید را داریم که من به شخصه ترجیح می‌دهم به جای او از یک بازیکن بومی به نام عبدالله‌زاده استفاده کنم و شاید در شرایط دیگر از رشید استفاده کنم. مدیریت باشگاه صادقانه کار می‌کند و اهل وعده و وعید بازیکنان نیست و ما با توجه به توان مالی‌مان بازیکن جذب کردیم و قرارداد بستیم.

دست‌نشان افزود: همچنین ما دنی را در تیم‌مان داریم که فصل گذشته در تیم خودش 35 گل زد  ولی امسال از نظر روحی روانی هنوز نتوانسته با بازیکنان ارتباط برقرار کند و سر تمرین نیز از نشاط برخوردار نیست. وقتی بررسی کردیم و با او صحبت کردیم متوجه شدیم که او به دلیل اینکه از خانواده و فرزندانش دور است مشکل دارد و حتی گفت که نمی‌توانم بمانم و همچنین خواهان جدایی بود که در نیم فصل این اتفاق می‌افتد. طبیعتا هیچ مربی‌ای هم بازیکنان ایرانی و خوبش را بیرون نمی‌گذارد و صلاح نمی‌بینم چون بازیکن خارجی خریده‌ام حتما آن‌ها را بازی دهم و به استعدادهایمان ضرر بزنم. دوست دارم خارجی‌هایی بازی کنند که یک سروگردن از بازیکنان ایرانی بهتر باشند. البته کیم و برونا دیگر بازیکنان خارجی‌مان کیفیت خوب و راضی‌کننده‌ای دارند.

دست‌نشان درباره بازگشت کیم به ایران هم گفت: او برای مراسم ازدواجش به کره رفته بود که اکنون در ایران است و باید ببینیم از شرایط بازی برخوردار است یا خیر.

سرمربی نفت درباره اینکه آیا امسال این تیم با یک جایگاه خوب در لیگ می‌ماند، اظهار کرد: به دور از غرور صددرصد به همین صورت می‌شود. ما اکنون از تمام تیم‌ها شناخت پیدا کرده‌ایم که در نیم فصل هم با جذب بازیکنان مناسب می‌توانیم علاوه بر اینکه در لیگ بمانیم جایگاه مورد نظرمان را هم کسب کنیم. به هر حال بازیکنان‌مان در نیم فصل دوم باتجربه‌تر می‌شوند و می‌توانیم خواسته به حق مردم آبادان را اجابت کنیم.

دست‌نشان گفت: بازی فردا از نظر من دو سرش برد است چرا که امتیازی از خوزستان خارج نمی‌شود و هر دو تیم که به برد برسند از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع می‌کنند. مطمئنا برای آینده برنامه داریم که وظیفه‌مان را در مقابل مردم خوزستان انجام دهیم.

نظر شما