استقلال یک-پدیده صفر؛

سرمای دلنشین آبی‌ها/ استقلال با جابر به آرامش رسید

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۹۴۳۱۱
سرمای دلنشین آبی‌ها/ استقلال با جابر به آرامش رسید
تیم فوتبال استقلال تهران توانست پدیده مشهد را شکست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد از ساعت 16:20 امروز در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. جابر انصاری دقیقه 69 تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 3، سانتر میلاد زکی پور با ضربه سر پادوانی همراه شد اما این توپ با اختلاف کم به بیرون رفت. دقیقه 11، شوت زمینی جابر انصاری را شهاب گردان راهی کرنر کرد.

دقیقه 29، سانتر معین عباسیان از سمت چپ زمین استقلال به هارویان، مدافع پیش‌تاخته پدیده رسید و او با بی دقتی توپ را به اوت زد. دقیقه 34، کاوه رضایی از سمت چپ محوطه هجده قدم پدیده اقدام به شوتزنی کرد اما گردان به خوبی واکنش نشان داد.

دقیقه 38، استقلالی‌ها ضدحمله‌ای را روی دروازه پدیده تدارک دیدند که در نهایت فرشید اسماعیلی که سعی در دریبل بازیکنان پدیده را داشت، ناکام بود و توپ را از دست داد.

در نیمه دوم استقلال که میل رسیدن به گل بیشتری نسبت به پدیده داشت، دقیقه 69 از معدود موقعیت هایش استفاده کرد و با ضربه سر جابر انصاری دروازه حریف را گشود. در ادامه دو تیم فرصت هایی را ایجاد کردند اما بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا استقلالی ها به سه امتیاز دست پیدا کنند.

استقلال با این برد موقتا در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت و باید برای تثبیت جایگاه خود تا پایان هفته چهاردهم منتظر دیدار های فردا باشد.پدیده نیز با 15 امتیاز در همان جایگاه یازدهم ماند.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور(72 یعقوب کریمی)، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی (65 علی قربانی)، مجتبی حق دوست، کاوه رضایی و جابر انصاری(81 فرشید باقری)

سرمربی: علیرضا منصوریان 

ترکیب پدیده:

شهاب گردان، هارویان، محمدحسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، محمدرضا خرسندنیا، یونس شاکری(83 حسین مهربان)، محسن یوسفی، حسن جعفری، میلاد کمندانی(73 دیارا سویوبا)، معین عباسیان و مهرداد کفشگری.

سرمربی: رضا مهاجری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز