درخصوص قهر افشین تصمیم خواهیم گرفت؛

افتخاری: منصوریان نقاط ضعف را برطرف می کند/ حضور مربی آلمانی در استقلال واقعیت ندارد

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۱۸:۱۷
کد خبر: ۴۹۴۳۲۸
افتخاری: منصوریان نقاط ضعف را برطرف می کند/ حضور مربی آلمانی در استقلال واقعیت ندارد
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: مطمئنم منصوریان ضعف ها را برطرف خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مقابل این تیم ضعف تاکتیکی داشتیم اما مطمئنم منصوریان این ضعف ها را برطرف خواهد کرد.

سیدرضا افتخاری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و توانستیم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم.  باید در این بازی گل های بیشتری می زدیم تا بتوانیم از لحاظ تفاضل گل موقعیت بهتری داشته باشیم.  در این دیدار تیم ما ضعف های تاکتیکی داشت که مطمئن هستم منصوریان در ادامه و با تمرینات بیشتری که برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت این ضعف ها را برطرف می کند.ما بازی های سختی پیش رو داریم و باید با هماهنگی بیشتری در زمین حاضر شویم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی درخصوص قهر آرش افشین گفت: من در جریان کامل این قضیه نیستم و علت آن را نمی دانم. مطمئنم سرمربی تیم به این مساله اشراف دارد و حتما در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

افتخاری در پاسخ به این پرسش که آیا یک مربی آلمانی به استقلال خواهد  آمد؟ گفت: حضور مربی آلمانی در استقلال شایعه است و ما با همین کادر، لیگ و جام حذفی را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان و در اعتراض به برخی پیشکسوتان استقلال صبح امروز دیداری را به خاطر زنده یاد پورحیدری برگزار کرده و لباس نداشتند، گفت: وقتی با جباری و قراب صحبت کردم آنها در جریان این بازی نبودند. پیشکسوتان استقلال اگر می خواهند بازی را برگزار کنند باید با آقایان جباری و قراب هماهنگ کنند تا چنین مشکلاتی به وجود نیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز