در طول هفته به دنبال رفع نقاط ضعف بودیم

حسینی: برابر پرسپولیس که هفته ها نباخته بازی سختی داریم

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۹:۲۳
کد خبر: ۴۹۴۳۳۳
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: مقابل پرسپولیس بازی سختی داریم. آنها تیم خوبی هستند و هفته‌ها است که نباخته‌اند. آخرین شکست آنها یادم نیست.مقابل تیم سازماندهی شده و با برنامه باید بازی کنیم. امیدوارم شاگردانم لیاقت خود را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مصدومین و محرومین خود گفت: محروم نداریم و تنها مصدوم ما قاسم حدادی‌فر است.بازی فردا شرایط خاصی دارد. بازی زیادی از آنها دیده‌ایم و راهکارهایی در نظر گرفته‌ایم که باید دید فردا چقدر از آنها عملیاتی می‌شود. 

وی درمورد حضور تماشاگران گفت: وقتی مقابل تیم‌های قرمز و آبی بازی می‌کنیم خیلی دوست داریم که این فرهنگ جا بیفتد. وقتی خارج از تهران میزبان آنها هستیم مردم بیایند و تیم شهر خود را تشویق کنند. امیدوارم فردا هم هواداران ذوب‌آهن در ورزشگاه حضور پیدا کنند و تیم خود را حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درمورد قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: این مسابقات واقعا سخت شده و تیم‌ها خیلی حرفه‌ای کار می‌کنند. تفاوت ما با آنها در بازیکنان خارجی خوب است. آنها قبلا بازیکنان درجه 2 اروپایی می‌گرفتند اما حالا درجه یک جذب می‌کنند.

وی تاکید کرد: نباید مسابقات باشگاهی را با ملی مقایسه کنیم. در مسابقات باشگاهی تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند. امیدوارم بتوانیم با تلاشی که داریم راهی مراحل بعد شویم.در طول هفته تمرینات و آنالیز خوبی کردیم و سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را ترمیم کنیم و یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز