سیاه جامگان ۱-۰ ماشین سازی؛

ماشین تبریز با فرهاد هم روشن نشد

۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۰:۲۷
کد خبر: ۴۹۴۴۹۵
ماشین تبریز با فرهاد هم روشن نشد
تیم سیاه جامگان در یک بازی خانگی مقابل ماشین سازی تبریز به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سیاه جامگان و ماشین سازی از ساعت 14:30 در ورزشگاه مشهد به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

تیم ماشین سازی در شرایطی به خانه سیاه جامگان آمد که فرهاد کاظمی سرمربی ماشین سازی تا دو هفته پیش مربی تیم مشهدی بود و به خاطر کسب نتایج ضعیف از این تیم جدا شده بود. مشهدی ها در این بازی انگیزه زیادی داشتند که روبروی تیم کاظمی بهترین بازی را از خود نشان دهند. نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را از خود نشان دادند و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز صاحب شدند ولی این تیم سیاه جامگان بود که در دقیقه 33 توسط عباس عسگری توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند. تلاش شاگردان کاظمی برای جبران گل در نیمه اول ثمری نداشت و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

تیم ماشین سازی یک تغییر بزرگ در این بازی داشت و آندو تیموریان بعد از مدت ها به طور ثابت در ترکیب تیمش قرار گرفت. نیمه دوم را تیم ماشین سازی بهتر آغاز کرد ولی با بی دقتی توپها را از دست داد. زننده گل این بازی در نیمه دوم در دقیقه 57 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد که تیم سیاه جامگان 10 نفره بازی را ادامه دهد. تلاش دو تیم برای به ثمر رسیدن گل فایده ای نداشت و در نهایت سیاه جامگان توانست در این بازی خانگی به پیروزی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز