لحظات آخر غافلگیر شدیم؛

پورموسوی: نقطه تاریک بازی پا گذاشتن روی اصول اخلاقی بود!

۱۳۹۵/۰۹/۲۶ - ۱۵:۳۸:۴۵
کد خبر: ۴۹۴۴۹۷
پورموسوی: نقطه تاریک بازی پا گذاشتن روی اصول اخلاقی بود!
سرمربی استقلال خوزستان گفت: نقطه تاریک بازی امروز زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی برای کسب 3امتیاز به هر قیمتی بود که ارزشی نداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل گسترش‌فولاد  که با برتری تیم تبریزی به پایان رسید گفت: به اعتقاد من یک بار دیگر فوتبال روی خودش را به ما نشان داد و عدالت برقرار نشد و در لحظات آخر غافلگیر شدیم. می‌توانستیم برنده شویم اما نشد.

وی ادامه داد: متاسفانه امروز کنار زمین صحنه‌هایی را دیدیم که با روح پهلوانی منافات داشت. چرا که هر نوع تلاشی برای برنده شدن به هر قیمتی خیلی اتفاق خوبی نیست اما ما امروز مشاهده کردیم که بر سر داور فریاد کشیدند تا او را تحت تاثیر قرار دهند و یا بازیکن حریف را تخریب کردند و به نظرم نقطه تاریک بازی امروز زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی برای کسب 3امتیاز به هر قیمتی بود که ارزشی نداشت.

سرمربی استقلال خوزستان درباره بازی هم اظهار داشت: شکل بازی به گونه‌ای بود که ما چندین فرصت در نیمه اول و نیمه دوم بدست آوردیم و حتی در نیمه اول به گل هم رسیدیم اما در نیمه دوم تیم حریف به انجام بازی مستقل روی آورد. ما با تعویض ‌هایی که در این بازی انجام دادیم نشان دادیم که به دنبال پیروزی در این بازی هستیم و خوشحالم که بازی پاکی را انجام دادیم؛‌همچنین دو فرصت خوب در محوطه جریمه از دست دادیم و شرایط به گونه‌ای بود که ما می‌توانستیم در لحاظ آخر برنده از زمین بیرون بیاییم. در بازی امروز به چند بازکن نوجوان بازی دادیم و نمی‌توانستیم با حداقل امتیاز زمین بازی را ترک کنیم که این اتفاق نیفتاد.

پورموسوی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی استقلال خوزستان حل شده یا خیر، گفت: متاسفانه این مشکلات هنوز حل نشده و حتی با پیگیری‌های استاندار به تمرین برگشتیم اما این مشکلات هنوز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: یک سال و چند ماه است که زیر نظر بانک ملی فعالیت می‌کنیم اما باشگاه هنوز به طور کامل واگذار نشده و اگر باشگاه واگذار شود می‌توان هزینه آن را تامین کرد. اما شاید تمایلی وجود ندارد که این اتفاق بیفتد. در اصل مالکیت باشگاه ما در اختیار بانک ملی ایران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز