شکست با طعم صدرنشینی؛

پهلوان آهنی/ رکورد پرسپولیس ذوب شد!

۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۰:۳۰
کد خبر: ۴۹۴۶۵۲
پهلوان آهنی/ رکورد پرسپولیس ذوب شد!
تیم فوتبال پرسپولیس نخستین شکست خود را در اصفهان تجربه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و با یک گل شکست خورد تا نخستین باخت خود را در فصل جاری تجربه کند.

با توجه به شکست تراکتورسازی مقابل سپاهان، پرسپولیس فرصت داشت تا فاصله خود را با قرمزهای تبریز بیشتر کند اما این اتفاق رخ نداد تا یاران برانکو دست خالی از دیار زاینده رود بازگردند.

20 بازی از آخرین باخت بیرون از خانه پرسپولیس می گذشت که این اتفاق بازهم رخ داد تا ترمز صدرنشین لیگ برتر در نصف جهان کشیده شود. سرخپوشان فصل گذشته در اصفهان و بازی با سپاهان با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شدند و در بازی دیروز هم شکست خوردند تا تیم پایتخت نشین لیگ خاطره خوبی از اصفهان نداشته باشد.

آخرین باخت پرسپولیس در لیگ به دیدار فصل قبل با نفت تهران مربوط می شد و این رکورد هم روز گذشته برای سرخپوشان از بین رفت. بعد از هفت ماه پرسپولیس رنگ باخت را دید و در شرایطی که می توانست به صدرنشینی خود استحکام ببخشد اما شاگردان برانکو به آسانی این فرصت ارزشمند را از دست دادند تا شاید در آینده حسرت بازی با ذوب آهن را بخورند.

پهلوان با ضربه تماشایی که زد، تمام رکوردهای پرسپولیس را از بین برد تا شاگردان ایوانکوویچ سه امتیاز را به میزبان واگذار کنند.

نظر شما