تراکتور حملات زیادی انجام داد؛

درخشان: شانس پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل زیاد است/ استقلال نوسانات زیادی دارد

۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۳:۴۱
کد خبر: ۴۹۴۶۹۷
درخشان: شانس پرسپولیس برای قهرمانی نیم فصل زیاد است/ استقلال نوسانات زیادی دارد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: سیاه جامگان تیم خوبی است اما سرخپوشان به دلیل باخت مقابل ذوب آهن محکوم به برد هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید درخشان، کارشناس فوتبال درباره دیدارهای هفته 14 رقابت های لیگ برتر  اظهار کرد: قبل از نیم فصل تیم ها به نقاط قوت و ضعف خود پی می برند. ذوب آهن در ورزشگاه خانگی خود در برابر پرسپولیس بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: پرسپولیس برای افزایش فاصله امتیازی خود با تراکتورسازی حملات خوبی را روی دروازه ذوب آهن انجام داد اما نتوانست از فرصت های بدست آماده به درستی استفاده کند. خط دفاعی پرسپولیس غافلگیر شد و از روی شوت از راه دور بازیکن ذوب آهن گل را دریافت کرد.

درخشان با اشاره به اینکه پرسپولیس با دریافت گل بر بازی مسلط بود، افزود: سرخپوشان از فرصت های به دست آماده استفاده مناسبی انجام ندادند و در نهایت نتوانستند از شکست فرار کنند. پرسپولیس می تواند در بازی با سیاه جامگان این باخت را جبران کند.

وی درباره دیدار تراکتور و سپاهان گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی است که شاگردان امیر قلعه نویی با تفکرات برد مقابل استقلال به مصاف سپاهان رفتند. تراکتور با همان ترکیب مقابل استقلال به جنگ سپاهان رفت اما نتوانست به پیروزی برسد.

پیشکسوت سرخپوشان درباره اینکه اگر بیرانوند در دروازه بود شاید پرسپولیس گلی دریافت نمی کرد، افزود: ذوب آهن گل حرفه ای و مناسبی به ثمر رساند که شاید هر دروازه بان دیگری در دروازه بود نمی توانست این شوت را مهار کند.

وی یادآور شد: ذوب آهن زمانی که به گل برتری رسید راه های نفوذ را روی مهاجمان پرسپولیس بست. ذوبی ها خط دفاعی خود را قوت بخشیدند تا پرسپولیس فرصت مناسب برای گلزنی ایجاد نشود.

درخشان ادامه داد: تراکتوری ها بعد از دریافت دو گل به خود آمدند. تراکتور حملات بسیاری با بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داد و توانست به گل اول برسد اما سپاهان راه های نفوذ را بست و تراکتور تن به شکست داد.

کارشناس فوتبال دباره دیدار استقلال و پدیده، بیان کرد: استقلال در طول فصل نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشت. باید سرمربی جوان این تیم، علیرضا منصوریان، هوشیار باشد تا اشکالات تیم خود را برطرف کند. نمایندگان کشورمان در جام باشگاه های آسیا باید بدون کوچکترین مشکلات در مسابقات به میدان برود.

وی با تاکید بر اینکه استقلال فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشت، افزود: استقلال می تواند در دیدار بعدی خود به نتیجه مورد نیاز برسد و با رفع مشکلات موجود خود می تواند در نیم فصل دوم عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد.

درخشان درباره قهرمان نیم فصل لیگ برتر گفت: پرسپولیس برای قهرمانی شانس بیشتری دارد. پرسپولیس در دیدار بعدی پرسپولیس با سیاه جامگان بازی سختی نخواهد داشت. سیاه جامگان تیم خوبی است که در رقابت های مختلف توانست به نتایج مطلوبی برسد اما سرخپوشان به دلیل باخت مقابل ذوب آهن محکوم به برد هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز