پنجمین قهرمانی جهانی رئال؛

سه‌گانه زیدان با هت‌تریک رونالدو/ دست سامورایی‌ها به کهکشان نرسید

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۰:۳۷
کد خبر: ۴۹۵۱۸۸
سه‌گانه زیدان با هت‌تریک رونالدو/ دست سامورایی‌ها به کهکشان نرسید
رئال مادرید موفق شد در پایان یک بازی نفس گیر، قهرمان باشگاه های جهان شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم رئال مادرید موفق شد با غلبه بر کاشیما آنتلرز برای پنجمین بار عنوان باشگاه قهرمان جهان را به دست آورد.

کهکشانی ها در این بازی توسط بنزما در دقیقه9 به گل رسیدند اما در ادامه تیم ژاپنی دوبار توسط شیباساکی(44و52) دروازه قرهمان اروپا را باز کردند.

پس از گل دوم کاشیما، رئالی ها فشار زیادی را روی دروازه حریف آسیایی وارد کرد تا اینکه در دقیقه58 با خطا روی واسکز، صاحب یک ضربه پنالتی شدند و ای نفرصت را رونالدو تبدیل به گل کرد.

در ادامه، حملات پرفشار رئال راهی به دروازه حریف پیدا نکرد و ضدحملات خطرناک کاشیما نیز باعث باز شدن دروازه رئال نشد تا بازی درپایان 90دقیقه با تساوی 2-2 به پایان برسد.

با شروع وقت های اضافه، رئال حملاتش را روی دروازه حریف حفظ کرد تا اینکه رونالدو روی پاس دقیق بنزما، موفق شد گل سوم رئال را در دقیقه98 به ثمربرساند.

پس از آن بازهم رئال روی دروازه کاشیما فشار آورد تا رونالدو در دقیقه104، هت تریک خودش را کامل کند و کهکشانی ها 4بر2از حریفشان پیش بیفتند.

وقت اضافه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در وقت اضافه دوم نیز رئال به اداره بازی پرداخت تا بازی یا همین نتیجه به پایان برسد و زیدان سومین جام بین المللی خودش را روی نیمکت رئال کسب کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز