احسان قائم مقامی در گفتگو با برنا مطرح کرد؛

اعتماد به جوانان، هدیه بزرگ دولت/ سلطانی‌فر به مساله جوانان اهمیت می‌دهد/ استفاده از نیروی جوان باعث پویایی کشور می‌شود

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۳:۳۵
کد خبر: ۴۹۵۹۳۷
اعتماد به جوانان، هدیه بزرگ دولت/ سلطانی‌فر به مساله جوانان اهمیت می‌دهد/ استفاده از نیروی جوان باعث پویایی کشور می‌شود
کاپیتان تیم ملی شطرنج ایران گفت: اهمیت دادن به مساله جوانان نوید روزهای خوب را برای این کشور می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران درخصوص برگزاری نشست هم‌اندیشی صمیمانه دولت با جوانان که روز گذشته برگزار شد صحبت کرد.

قائم مقامی در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به اهمیت جوانان در پیشرفت کشور اظهار داشت: برگزاری این نشست‌ها قطعا یک اعتماد را بین جوانان ایجاد خواهد کرد و برای جامعه‌ای که در معرض آسیب قرار دارد یک هدیه بزرگ از سوی دولت است. جوانان ما علیرغم کمبودهایی که دارند ولی با آرامش و روشنفکری در این مراسم حاضر شدند و نیازها و مشکلات خود را با دولتمردان در میان گذاشتند.

وی در ادامه افزود: جوانان کشور ما پر از انرژی هستند و باید به این انرژی سمت و سو بدهیم. همین که احساس می‌کنند مسائلشان شنیده می‌شود و افرادی که در مدیریت کشور قرار دارند پای صحبت‌های آنها می‌نشینند، این کار بسیار ارزشی است که از سوی دولت یازدهم صورت گرفته و از وزارت ورزش و جوانان و شخص دکتر سلطانی‌فر به عنوان بانی این جلسه تشکر و قدردانی می‌کنم. سلطانی‌فر به خوبی در این مدت که در راس این وزارتخانه قرار گرفته به مساله جوانان پرداخته است.

استاد بزرگ شطرنج ایران تصریح کرد: مسئولین و وزرای دولت تدبیر و امید با سعه صدر و آرامش به صحبت‌های جوانان گوش می‌دادند و با منطق مشکلاتی که بر سر راه آنها قرار دارد را می‌پذیرفتند و نمی‌خواستند که روی این مشکلات سرپوش بگذارند. جوانان نیز به خوبی شأن جلسه را رعایت کردند و باعث خوشحالی است در کشوری مانند ایران که از هر جهتی مستعد پیشرفت است در زمینه گفتگو این دموکراسی وجود دارد که دولتمردان با آینده‌سازان این کشور به صحبت و تبادل نظر می‌پردازند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امیدوارم مدیران کشور با استفاده از نیروهای جوان باعث پویایی ایران شوند. اهمیت دادن به مساله جوانان نوید روزهای خوب را برای این کشور می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز