مجدآرا: اعتبار خوبی در برنامه ششم توسعه برای فدراسیون ورزش های همگانی پیش بینی شده است

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۹:۱۰
کد خبر: ۴۹۶۴۱۵
مجدآرا: اعتبار خوبی در برنامه ششم توسعه برای فدراسیون ورزش های همگانی پیش بینی شده است
رئیس فدارسیون ورزش های همگانی گفت: اعتبار خوبی در برنامه ششم توسعه کشور برای فدراسیون ورزش های همگانی پیش بینی شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی مجد آرا روز سه شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات ورزش های همگانی لرستان بدون اشاره به میزان اعتبار در نظر گرفته شده افزود: امید است با این اعتبارات و برنامه ریزی و تلاش هیات های استانی، مردم در سراسر کشور در سلامت و تندرستی زندگی کنند.

وی پیش بینی فعالیت 50 درصدی اقشار مختلف مردم تا سال 1404 را از برنامه های سند توسعه ورزش های همگانی کشور دانست و گفت: هدف از تهیه این سند چشم انداز، حرکت به سوی ایرانی شاداب، سالم و فعال است.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی  با بیان اینکه 38 طرح در این سند وجود دارد، افزود: این سند توسط کارشناسان تهیه و بررسی شده و به صورت دستورالعمل به استان ها ابلاغ می شود.

وی ارزیابی شاخص های توسعه ورزش همگانی را از برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی دانست و اظهار کرد: برگزاری همایش ها و رویدادها طبق تقویم فدراسیون از دیگر برنامه های مهم فدراسیون است که با هدف توسعه ورزش های همگانی با مشارکت بیش از 60 کمیته و انجمن اجرا می شود.

مجد آرا با بیان اینکه امسال بیش از هشت کلاس بین المللی در رشته های ورزشی مختلف در کشور برگزار شده است، گفت: با برگزاری 2 کلاس آموزشی بین المللی دیگر این تعداد را به 10 کلاس افزایش می دهیم.

وی در خصوص برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی در استان لرستان بیان کرد: فدراسیون ورزش های همگانی کشور با حمایت وزارت ورزش و جوانان مسئولیت برگزاری این جشنواره که اواخر بهمن ماه امسال در پنج رشته ورزشی در لرستان برگزار می شود را برعهده دارد.

 در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های همگانی استان لرستان که روز سه شنبه با حضور علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد، تیمور احمدی به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات در لرستان برگزیده شد.

نظر شما