سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین خبر داد:

اعزام نمایندگان ایران به مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان (ID)

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۶:۲۳
کد خبر: ۴۹۶۴۹۰
سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین از اعزام تیم دوومیدانی کم توانان ذهنی (ID) به رقابت های قهرمای جهان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن رضایی پیرامون این خبر افزود: مسابقات قهرمانی جهان کم توانان ذهنی در رشته ی دوومیدانی، اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار می شود و با توجه به محدودیت برگزاری این مسابقات، پیش بینی می شود کشورهای زیادی در این رویداد شرکت کنند.

رضایی خاطر نشان کرد: سال گذشته این مسابقات در اکوادور برگزار شد که ایران در آن حضور نداشت و دوره های قبل نیز در سوئد و جمهوری چک برگزار شد که در این دو رویداد شرکت کنندگان ایرانی حضور داشتند.

سرپرست انجمن دو ومیدانی گفت: در حال حاضر 6 دوو میدانی کاری که از رکوردهای خوبی برخوردار بودند و نیز کلاس بندی آنها به تایید فدراسیون جهانی رسیده است، برای این مسابقات انتخاب شده اند و زیر نظر منصور روشن قیاس و رسول کیانی آذر، مربیان تیم ملی، تمرینات خود را دنبال می کنند و پس از قطعی شدن، اسامی آنها اعلام خواهد شد.

وی اعلام کرد: از این ورزشکاران یک نفر در پرتاب نیزه و دیسک، یک نفر در پرش طول و سه گام و چهار نفر در مواد مختلف دو در این رقابت های شرکت می کنند.

رضایی در ادامه افزود: تمرینات این ورزشکاران زیر نظر مربیان در حال انجام است و در سال جدید نیز دو مرحله اردوی متمرکز برای آنها در نظر گرفته شده که یک مرحله فروردین ماه و یک مرحله اردیبهشت ماه و متصل به اعزام خواهد بود.

سرپرست انجمن دو ومیدانی تصریح کرد: اگرچه شرکت در این مسابقات برای کسب سهمیه نیست، اما رنکینگ ثبت شده در این رویداد برای کسب سهمیه بسیار حائز اهمیت است و از این رو کشورهایی نظیر پرتغال، جمهوری چک، ژاپن و سایر کشورهایی که در دو و میدانی کم توانان ذهنی قدرتمند هستند، در این مسابقات حضور می یابند. البته آمار دقیق شرکت کنندگان و کشورهای حاضر در این رویداد ورزشی در سال جدید میلادی اعلام خواهد شد.

پنجمین دوره رقابت های دو ومیدانی قهرمانی جهان INASFID(فدراسیون ورزش های کم توانان ذهنی)، از 22 تا 29 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز