سارا خادم الشریعه در گفتگو با برنا:

انتخاب محمدیان نشان داد که دولت یازدهم برای پست‌های مهم حساسیت ویژه‌ای قائل است

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۷:۵۲
کد خبر: ۴۹۶۶۵۴
انتخاب محمدیان نشان داد که دولت یازدهم برای پست‌های مهم حساسیت ویژه‌ای قائل است
بانوی شطرنج باز تیم ملی ایران گفت: با تجاربی که محمدیان از زمان مدیریت در فدراسیون اسکیت با خود به همراه دارند در این پست جدید نیز می‌توانند موفقیت‌هایی که در این سه سال به دست آمده را ادامه دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سارا خادم‌الشریعه شطرنج‌باز تیم ملی ایران درخصوص انتخاب فریبا محمدیان به عنوان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد.

خادم‌الشریعه در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به این انتخاب اظهار داشت: از آنجا که یکی از شعارهای انتخاباتی دولت تدبیر و امید توجه به ورزش، بخصوص ورزش بانوان بوده است خوشبختانه در این مدت اقدامات ارزشمندی در حوزه ورزش بانوان در کشور رخ داد و بانوان شایسته ما در بسیاری از رشته‌ها توانستند توانایی‌هایی خود را نشان دهند. این امر به خاطر مدیران توانمندی است که در راس وزارت ورزش و جوانان قرار دارند اتفاق افتاد. وجود خانم شهریان در معاونت بانوان وزارت ورزش باعث شد توفیقات زیادی برای دختران ورزشکار به دست آید.

وی در ادامه افزود: انتخاب خانم محمدیان نشان داد که دولت یازدهم روی افرادی که برای پست‌های مهم در نظر می‌گیرد حساسیت ویژه‌ای قائل است و قطعا با تجاربی که ایشان از زمان مدیریت در فدراسیون اسکیت با خود به همراه دارند در این پست جدید نیز می‌توانند موفقیت‌هایی که در این سه سال به دست آمده را ادامه دهند. امیدوارم همچون خانم شهریان که روی مساله ورزش بانوان تاکید زیادی داشتند ایشان نیز به این مهم رسیدگی کامل داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز