لیگ برتر واترپلو به نیمه راه رسید

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۷:۳۸
کد خبر: ۴۹۶۶۷۳
لیگ برتر واترپلو به نیمه راه رسید
نیم فصل بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو روز جمعه (۳ دی ۱۳۹۵) با انجام سه دیدار در تهران و گچساران به پایان خواهد رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته هفتم و پایان دور رفت بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو روز جمعه (سوم دی) با سه دیدار پیگیری خواهد شد. این رقابت ها با دیدار تیم شهید نوفلاح و نماینده اصفهان از ساعت ۱۴:۰۰ در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران آغاز می شود. دو تیم بدون امتیاز این فصل شانس این را دارند با پیروزی در این دیدار خود را از انتهای جدول جدا کنند. این دیدار به قضاوت داوران مسعود آقالطیفی و حسامیان و نظارت رئوف آذر آغاز می شود.

در ادامه نفت و گاز گچساران میزبان تیم صدرنشین دانشگاه آزاد اسلامی حواهد بود که تیم داشنگاه میتواند با پیروزی خود قهرمانی نیم فصل این دوره از مسابقات را در خوزستان جشن بگیرد اما تیم گچساران در بازی های قبلی خود نشان داده که از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کرده و تیم دانشگاه کار آسانی پیش رو ندارد. بازی از ساعت ۱۵:۰۰ در شهر گچساران به نظارت محمد هادی بیک و مالک قاطع و قضاوت داوران محمدرضا محمدی و امیر آذرخش برگزار خواهد شد.

در سومین و آخرین دیدار این هفته تیم دوم و سوم جدول سایپا و نفت امیدیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت که میتوان به عنوان حساس ترین بازی این هفته از آن یاد کرد. تیم سایپا با در اختیار داشتن نیروهای جوان و ملی پوش خود امید زیادی به پیروزی در این دیدار دارد که مطمئنا کار سختی را در مقابل بازیکنان با تجربه نفت امیدیه پیش رو خواهد داشت. با انجام این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران با حضور علی محب به عنوان ناظر مسابفه و داوران مسعود رضوانی و شهروز شریفیان پرونده دور رفت این مسابقات بسته خواهد شد. تیم نیروی زمینی ارتش در این هفته استراحت خواهد کرد تا خود را برای دور برگشت این مسابقات آماده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز