حمیده عباسعلی در گفتگو با برنا:

محمدیان می‌تواند به پیشرفت ورزش بانوان در دولت تدبیر و امید کمک کند

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۴۹۶۷۰۴
محمدیان می‌تواند به پیشرفت ورزش بانوان در دولت تدبیر و امید کمک کند
بانوی کاراته کای ایران گفت: مهم‌ترین عامل موفقیت در هر جایگاهی نحوه صحیح مدیریت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمیده عباسعلی کاراته‌کای تیم ملی بانوان ایران درخصوص انتخاب معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد.

عباسعلی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اقدامات ارزنده رباب شهریان در این معاونت اظهار داشت: خانم شهریان در مدتی که در این پست قرار داشت توانست درخصوص ورزش بانوان کارهای بزرگی را انجام دهد و بستر مناسبی که در دولت تدبیر و امید برای پیشرفت ورزش مهیا شده بود را ایشان به درستی هدایت کردند.

وی در ادامه افزود: انتخاب فریبا محمدیان رییس فدراسیون اسکیت به عنوان معاون جدید بانوان در وزارت ورزش و جوانان اقدام مثبتی بود که توسط دکتر سلطانی‌فر صورت گرفت، چراکه ایشان می‌تواند برنامه‌هایی که برای پیشرفت ورزش بانوان در این دولت ترسیم شده را به اهداف مورد نظر برساند. مهم‌ترین عامل موفقیت در هر جایگاهی نحوه صحیح مدیریت است و محمدیان در این مدتی که در فدراسیون اسکیت حضور داشته قابلیت‌ها و توانایی‌های خود را به اثبات رسانده است.

بانوی کاراته‌کای ایران تصریح کرد: از آنجا که ورزش بانوان در همه دنیا پا به پای ورزش آقایان در حال پیشرفت است مجموعه بانوان ورزشکار کشورمان نیز در سال‌های اخیر به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌ایم و بارها پرچم ایران را در میدان‌های مختلف به اهتزاز درآورده‌ایم. حالا نوبت این است که با همت بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر آن اهداف والایی که برای ورزش بانوان مدنظر داریم محقق سازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز