هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال؛

صدرنشینی موقت پیکان/ چهارمین برد تبریز

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۰:۲۵
کد خبر: ۴۹۶۷۱۸
صدرنشینی موقت پیکان/ چهارمین برد تبریز
تیم والیبال پیکان تهران در نخستین مسابقه هفته سیزدهم لیگ برتر موفق به شکست کاله مازندران شد تا به صورت موقت در صدر جدول این رقابت ها قرار گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (چهارشنبه) با پنج مسابقه در شهرهای تهران (دو دیدار)، گنبد، اراک و ساری پیگیری خواهد شد.
در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران دو تیم پیکان تهران و کاله مازندران به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی ها در دیداری نزدیک موفق به شکست سه بر یک کاله شدند.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در ست نخست این مسابقه 26 بر 24 مغلوب میهمان خود شدند، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج 30 بر 28، 27 بر 25 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا یازدهمین برد خود در این رقابت ها را به دست آوردند و تا مشخص شدن نتیجه دیدار بانک سرمایه و شهرداری ارومیه در صدر قرار گیرند.
بهروز جعفری، وحید پورکاشیان و محمد حسن خوشدل به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند که 125 دقیقه طول کشید و 500 تماشاگر داشت.
در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال تیم شهرداری اراک میزبان همنام تبریزی خود بود و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.
تیم والیبال شهرداری تبریز در سه ست متوالی و با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 16، 25 بر 23 به پیروزی رسید تا چهارمین برد خود را به دست آورد.
این دیدار 95 دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک شاهد آن بودند.
شهرداری اراک در این مسابقه دهمین ناکامی خود را تجربه کرد و همچنان در جایگاه یازدهم باقی ماند تا نتیجه مسابقه هاوش و پارسه جایگاه نهایی این تیم را مشخص کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز