از صبوری بازیکنان ممنونم

پورموسوی: به شکست صبا فکر می کنیم

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۹۶۹۳۸
پورموسوی: به شکست صبا فکر می کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بدترین شرایط واقعاً نتایج خوبی را کسب کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: از شما خبرنگاران تشکر می‌کنم که در یک نیم فصل سخت مشکلات ما را منعکس کردید و یار و یاور استقلال خوزستان بودید. نوید خوبی را به مردم خوزستان می‌دهیم که ما در نیم فصل دوم در این تیم خواهیم بود. چرا که در مکتب باقری‌نیا، سالمی، دهداری و بختیاری‌زاده درس خواندیم و در سختی‌ها باقی خواهیم ماند. با مصطفی محبی چند روز گذشته قرارداد بستیم و مشکل پزشکی نانگ حل شد.

وی ادامه داد: یک مربی برزیلی به کادر فنی تیم اضافه می‌کنیم؛ این مربی با تیم‌های بزرگ آسیایی الاتحاد و لخویا کار کرده است. استاندار محترم با ما جلسه‌ای گذاشتند و قول مساعدت به ما دادند و قرار شد بخشی به عنوان کمک برای ما به کار گیرد. جا دارد از صبر و شکیبایی بازیکنانم تشکر می‌کنم. در بدترین شرایط واقعاً نتایج خوبی را کسب کردیم که جا دارد به شرافت این بازیکنان افتخار کنم.

پورموسوی گفت: مقابل تیمی بازی می‌کنیم که از کادر فنی و بازیکنان فهمیده‌ای سود می‌برند. آنان علیرغم اینکه نتایج خوبی نگرفتند ولی بازی جون‌داری را ارائه می‌کنند. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی ارائه دهیم و به کمک هواداران به دنبال 3 امتیاز هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز