هفته پانزدهم لیگ برتر؛

برانکو به مهره تحمیلی رسید/ روز مهم قعرنشینان در نیمه فصل

۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۱:۵۹:۱۷
کد خبر: ۴۹۷۱۱۴
برانکو به مهره تحمیلی رسید/ روز مهم قعرنشینان در نیمه فصل
عصر امروز سه دیدار مهم در لیگ برتر فوتبال کشورمان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایستگاه پایانی نیم فصل اول لیگ شانزدهم امروز با سه مسابقه، استارت میخورد و بالا و پایین جدول در این روز قطعا دچار تغییراتی خواهند شد.

جدال برای بالانشینی

پیکان مجید جلالی در شرایطی به مصاف فولاد سعداوی می رود که دو تیم برای بالانشینی در پایان نیم فصل می جنگند. فولاد که در هفته های اخیر با گلزنی های انصاری و کلین شیت های طالب لو خود را به جمع بالا نشینان جدول رسانده، با سه برد متوالی به مصاف پیکان با انگیزه ای می رود که از سه بازی خود دو برد دشت کرده است. دو تیم در رده های پنجم و ششم جدول قرار دارند و سه امتیاز این بازی برای هر یک از نان شب واجب تر است!

مدعی عنوان قهرمانی در تکاپو

استقلال خوزستان تیم مدعی عنوان قهرمانی با تغییرات فراوان اول فصل و مشکلات فعلی، در شرایطی بغرنج به مصاف صبایی می رود که وضعیتی به مراتب بدتر از خود دارد. از طرفی صمد و پورموسوی که امسال تیم راتحویل گرفته اند بخاطر مسایل مالی و حاشیه ای، شدیدا تحت فشارند. صبا از سه بازی اخیر خود سه باخت متوالی و استقلال خوزستان از سه بازی اخیر خود دو باخت و تنها یک برد داشته است. نکته دیگر در مورد این دو تیم 19 و 20 گل خورده آن هاست که نشان می دهد ضعف مفرطی در خط دفاعیشان وجود دارد. استقلال خوزستان در مکان یازدهم و صبای قم پانزده جدول می باشند و پیروزی در این مسابقه می تواند فشارهای وارده را کمتر کند.

یکی برای حفظ صدر و دیگری برای فرار از قعر

پرسپولیس در شرایطی به مصاف سیاه جامگان مشهد می رود که در سه بازی اخیر خود نسبت به همه هفته های لیگ امسال کم زهر تر نشان داده است و از طرفی سیاه پوشان هم نشانه های خفیفی از تحول را بروز داده اند. شباهت مهم دو تیم این است که در سه بازی اخیر خود تنها دو گل خورده داشته اند. از نگاهی دیگر جدال برانکو و خداداد محروم که زمانی برای دعوت یا عدم دعوت به تیم ملی چالش داشتند می تواند جذابیت های بیشتری بر این بازی داشته باشد. پرسپولیس در صدر جول و سیاه جامگان در رده سیزدهم جدول قرار دارند و برد در این بازی پایان شیرینی برای یک نیم فصل سخت خواهد بود.

نظر شما