پیکان۲-۱ فولاد؛

پیکان ترمز فولادی ها را کشید

۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۵:۵۹
کد خبر: ۴۹۷۲۱۳
پیکان ترمز فولادی ها را کشید
شاگردان جلالی در یک بازی خانگی مقابل فولاد به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال دو تیم پیکان و فولاد از ساعت 15 در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان به پایان رسید.

تیم فولاد که در این هفته ها با درخشش ساسان انصاری نتایج خوبی را در لیگ گرفته در این هفته میهمان شاگردان جلالی بود. دو تیم از شروع این بازی حملات خوبی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. برخلاف چیزی که پیش بینی می‌شد این تیم فولاد بود که روی گل به خودی تیم پیکان توسط ماهان رحمانی در دقیقه 33 به گل دست پیدا کرد. تیم پیکان بعد از خوردن گل خیلی زود در دقیقه 39 توسط مرتضی آقاخان گل تساوی را به ثمر رساند. ولی این پایان کار برای این بازی در نیمه اول نبود و علی حمودی در دقیقه 43 گل دوم تیمش را درون دروازه فولاد جای داد تا شاگردان جلالی نیمه اول را با پیروزی به اتمام برسانند.

در آغاز نیمه دوم این بازی شاگردان سعداوی برای جبران نتیجه فشار زیادی را به دروازه پیکان وارد کردند ولی با درخشش دروازه بان پیکان و اشتباه مهاجمان فولاد ثمری برای این تیم نداشت. در نهایت این بازی با برتری شاگردان جلالی به پایان رسید.

پیکان با این برد 25 امیتازی شد و موقتا در رده سوم جدول قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز