ندا شهسواری در گفتگو با برنا مطرح کرد؛

شایسته‌سالاری در دولت تدبیروامید اهمیت زیادی دارد/ بانوان می‌توانند در مسابقات آسیایی و المپیک روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۰:۴۸
کد خبر: ۴۹۷۴۶۳
بانوی المپیکی ایران گفت: سلطانی فر با انتخاب محمدیان نشان داد، اهمیت زیادی برای ورزش بانوان قائل است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ندا شهسواری ملی‌پوش تنیس روی میز و بانوی المپیکی ایران درخصوص قهرمانی‌اش در اولین تور ایرانی و همچنین انتخاب فریبا محمدیان به عنوان معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان صحبت کرد.

شهسواری در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به انتخاب معاون جدید بانوان در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش بانوان با تمهیدات در نظر گرفته شده و برنامه‌ریزی خوبی که در این چند سال بخصوص در دولت یازدهم صورت گرفت، توانست به توفیقات زیادی دست پیدا کند و در این مدت بارها بانوان ورزشکار در مسابقات مختلف روی سکو رفته‌اند. در این بین نباید زحمات خانم شهریان را نادیده بگیریم که همواره دغدغه اصلی ایشان پیشرفت ورزش بانوان بود و با حضور در اردوهای مختلف این موضوع را نشان می‌دادند.

وی در ادامه افزود: از آنجا که در انتخاب مدیران دولت تدبیر و امید همیشه شایسته‌سالاری مدنظر بوده و کسانی که به آنها اعتماد شده توانسته‌اند به خوبی وظایف خود را انجام دهند قطعا انتخاب خانم محمدیان که تجربه و کارنامه خوبی از خود در فدراسیون اسکیت به جا گذاشته می‌تواند راهگشای مشکلات در ورزش بانوان باشد. خانم شهریان توانست مسیر ورزش بانوان را هموار سازد و حالا احتیاج به یک نیروی تازه نفس دیگر است که این راه را ادامه دهد. وزیر ورزش و جوانان با این انتخاب نشان دادند همانطور که در برنامه خود در مجلس شورای اسلامی عنوان کردند درخصوص ورزش بانوان اهمیت خاصی قائل هستند.

بانوی پینگ‌پنگ باز تیم ملی ایران همچنین در ادامه درباره قهرمانی‌اش در اولین تور ایرانی خاطرنشان ساخت: این مسابقات به عنوان تور ایرانی برای اولین بار بود که در کشورمان برگزار می‌شد، ولی به نوعی رده‌بندی و انتخابی تیم ملی نیز شامل می‌شود. بهترین‌های تنیس روی میز در این دور از رقابت‌ها که به میزبانی کرمانشاه بود حضور داشتند و نسبت به سال‌های گذشته بازیکنان از درجه کیفی بهتری برخوردار بودند. با تمریناتی که در این مدت انجام داده بودم توانستم مقام قهرمانی را بدست بیاورم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با روندی که در پیش گرفته شده بانوان ما بتوانند در مسابقات آسیایی 2018 و همچنین المپیک 2020 بهترین عملکرد را از خود نشان دهند و روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز