تیم های دایی همیشه مقابل ما انگیزه دارند

کیانی: با وجود عالیشاه و نوراللهی با قدرت قهرمان می شویم

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۲:۵۷
کد خبر: ۴۹۷۵۸۷
کیانی: با وجود عالیشاه و نوراللهی با قدرت قهرمان می شویم
کاپیتان تراکتورسازی گفت: با اضافه شدن نوراللهی و عالیشاه در نیم فصل دوم قدرتمندتر می شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت تیمش قبل از رویارویی با نفت تهران گفت: بعد از بازی نفت و گاز گچساران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بچه‌ها از هر لحاظ برای پیروزی مقابل نفت آماده هستند.با این که سه مهره تاثیرگذار خود را در بازی فردا در اختیار نداریم ولی با توجه به شرایط جدول مجبوریم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، زیرا با پیروزی روز گذشته پرسپولیس، خدایی ناکرده اگر در این دیدار امتیاز از دست بدهیم از کورس عقب می‌افتیم.

کاپیتان تراکتورسازی با تأکید بر اینکه تیمش بازی سختی برابر نفت پیش رو دارد، بیان کرد: تیم‌های دایی همیشه مقابل ما از انگیزه خاصی برخوردارند و همچنین با برد مقابل استقلال در جام حذفی با روحیه خوبی به مصاف ما می‌آیند، باید مقابل این تیم با هوشیاری کامل به میدان برویم.

وی از حضور نوراللهی و عالیشاه در تیمش استقبال کرد و گفت: قطعاً حضور این دو بازیکن به نفع تراکتورسازی خواهد بود چون با توانایی که از آنها سراغ داریم، می‌توانند ما را در جهت رسیدن به اهداف‌مان کمک کنند. تراکتورسازی هم در جام حذفی و هم در لیگ‌برتر مدعی قهرمانی است و هر چقدر نفرات خوب بیشتری داشته باشیم، دست کادر فنی بازتر خواهد بود و دغدغه‌ای از بابت غیبت بازیکنان‌مان نخواهیم داشت. با اضافه شدن نوراللهی و عالیشاه که هر دو هم بازیکنان بزرگی در فوتبال کشورمان هستند، در نیم فصل دوم قدرتمندتر شده و روزهای بهتری در انتظارمان خواهد بود.

این بازیکن در پایان گفت: امیدوارم با حضور پرشور هواداران‌مان در ورزشگاه تختی، جای خالی بازیکنان غایب پر شود و امیدواریم با پیروزی برابر نفت دل آنها را شاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز