در رای گیری توسط خبرگزاری های اروپا؛

رونالدو بهترین بازیکن قاره سبز شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۳:۳۷
کد خبر: ۴۹۸۵۱۵
رونالدو بهترین بازیکن قاره سبز شد
مهاجم رئال مادرید امسال با ۲۴ امتیاز بیشتر از اندی ماری توانست این عنوان را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کریستیانو رونالدو در روزهای آخر سال ۲۰۱۶ توانست عنوان فردی دیگری را کسب کند. مهاجم پرتغالی رئال مادرید در رای گیری که توسط خبرگزاری لهستانی PAP انجام شد و ۲۷ خبرگزاری قاره اروپا در آن شرکت کردند، عنوان بهترین ورزشکار سال ۲۰۱۶ این قاره را به خود اختصاص داد.
رونالدو که در سال ۲۰۱۵ در جایگاه پنجم قرار گرفته بود امسال با ۲۴ امتیاز بیشتر از اندی ماری توانست این عنوان را کسب کند. ماری تنیسور بریتانیایی در سال جاری توانست قهرمان المپیک شود و به حکمرانی نواک جوکوویچ در صدر جدول برترین تنیسورهای مرد جهان پایان دهد اما با این حال جایزه خبرنگاران به مهاجم رئال مادرید رسید.
رونالدو نخستین فوتبالیستی است که این جایزه را کسب می کند.
بازیکن ملی پوش پرتغالی بهترین دوران ورزشی را در سال ۲۰۱۶ سپری کرد. او به همراه رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و عنوان برترین گلزن این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد. سپس سوپرجام اروپا را فتح کرد و در جام جهانی باشگاه ها قهرمان شد. او به عنوان برترین گلزن این بازی ها و بهترین بازیکن دیدار نهایی معرفی شد.
رونالدو توانست به همراه تیم ملی پرتغال برای نخستین بار یورو را فتح کند. سپس بهترین بازیکن اروپا شد و در نهایت توپ طلا این سال را نیز کسب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز