هفته نهم لیگ برتر بسکتبال؛

باخت شیمیدر و نفت مقابل شهرداری ها/ پیروزی قاطع پتروشیمی

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۷:۰۶
کد خبر: ۴۹۸۵۱۸
باخت شیمیدر و نفت مقابل شهرداری ها/ پیروزی قاطع پتروشیمی
در ترکیب پتروشیمی نیز بهنام یخچالی و حامد حسین‌زاده با ۱۴ امتیاز نقش زیادی در برد تیمشان داشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در نخستین دیدار از هفته نهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر بسکتبال شهرداری اراک میزبان نیروی زمینی بود و با نتیجه به برتری رسید. در این مسابقه میزبان شروع بسیار بهتری داشت و توانست کوارتر نخست را ۲۵ بر ۱۳ به سود خود تمام کند. در کوارتر دوم سربازان نیروی زمینی ۱۵ بر ۱۳ برنده شدند و در کوارتر سوم هم ۲۱ بر ۱۷ پیروز میدان بودند.

با آغاز کوارتر پایانی رقابت دو تیم نزدیک بود که قدرت بازیکنان خارجی و ملی میزبان به جوانان نیروی زمینی چربید و شهرداری اراک در کوارتر چهارم ۱۷ بر ۱۳ مهمانش را شکست داد و در نهایت ۷۲ بر ۶۱ به برتری رسید.
در این مسابقه اصغر کاردوست با ۱۴ امتیاز و کوانتین هاسلی با ۱۳ امتیاز بهترین بازیکنان شهرداری اراک بودند و نقش زیادی در بردشان ایفا کردند. در طرف دیگر میدان نیز محمد ترابی با ۱۲ امتیاز، ارسلان کاظمی و وحید دلیرزهان نیز با ۱۳ امتیاز بهترین‌های نیروی زمینی نام گرفتند.
در دیگر مسابقه نیز پتروشیمی در خانه لوله آ.اس شیراز با نتیجه ۹۱ بر ۵۹ به برتری رسید. در این دیدار بابک نظافت با ۲۰ امتیاز بهترین بازیکن شیراز و البته مسابقه بود. در ترکیب پتروشیمی نیز بهنام یخچالی و حامد حسین‌زاده با ۱۴ امتیاز نقش زیادی در برد تیمشان داشتند.

در آخرین بازی هفته نفت آبادان در خانه میزبان شهرداری تبریز بود که جدال دو تیم در پایان با نتیجه 76 بر 71 به سود شهرداری تبریز به پایان رسید. در این بازی، تبریزی‌ها از ابتدا مسابقه هم از حریف خود پیش بودند، و در نهایت پیروز شدند.

نتایج هفته نهم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

لوله ا.اس 59 ـ پتروشیمی بندر امام 91

شهرداری اراک 72 ـ نیروی زمینی 61

شهرداری گرگان 45 ـ دانشگاه آزاد 68

شیمیدر 77 ـ شهرداری کاشان 81 

نفت آبادان 71  ـ شهرداری تبریز 76

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز