چه کسانی پشت خط بازوبند مانده‌اند؟

کاپیتان بعدی استقلال در راه بازگشت

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۸:۲۱
کد خبر: ۴۹۸۶۸۳
کاپیتان بعدی استقلال در راه بازگشت
با قوت گرفتن خروج رحمتی از استقلال، دوباره نام کاپیتان های پشت خط مانده استقلال مطرح می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شایعه رفتن مهدی رحمتی از استقلال روز به روز داغتر می شود و اظهارات منصوریان در برنامه90 و اینکه بی درنگ اعلام کرد رضایت نامه رحمتی را در صورتی که نخواهد در استقلال بماند به او می دهند، نشان می دهد جدایی سید از استقلال را باید جدی دانست. البته شاید در آینده طبق روال مرسوم در فوتبال کشورمان با کدخدامنشی این ماجرا مسکوت شود اما مسلما، در حال حاضر این موضوع جدی تر از آن است که بتوان آن را مخفی کرد.

شاید بتوان افراد زیادی را نام برد که به خاطر حضور مهدی رحمتی، حاضر نشدند این فصل پیراهن استقلال را بر تن کنند. افرادی که سابق بر این از نام های بزرگ تیم آبی پایتخت محسوب می شدند اما با وجود بازوبند مهدی رحمتی ترجیح دادند فعلا دور از تیم محبوبشان باشند.

با مطرح شدن موضوع رفتن مهدی رحمتی، به نظر می رسد زمینه بازگشت این افراد که به نوعی پشت خط بازوبند کاپیتانی مانده اند فراهم شده است. افرادی مانند مجتبی جباری، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی و حتی آندرانیک تیموریان را می توان بازیکنانی دانست که یکی از دلایل عدم بازگشتشان به استقلال موضوع کاپیتانی در تیم است. شاید این موضوع در نگاه اول خیلی سختگیرانه باشد اما اختلافاتی که بین رحمتی و برهانی بر سر بازوبند پیش آمد نشان می دهد کاپیتانی استقلال حداقل برای رحمتی خیلی مهم است!

در این بین  بازگشت پژمان منتظری، از بقیه این نفرات محتمل تر است. اگر مهدی رحمتی در نیم فصل از استقلال جدا شود این احتمال وجود دارد که پژمان منتظری دوباره پیراهن آبی تهران را برتن کند تا خط دفاع استقلال با وجود از دست دادن دروازه بان اصلی تیم، استحکام قابل قبولی به خود بگیرد.

گفته می شود منصوریان تصمیم دارد به حسینی جوان اعتماد کند و در عوض خط دفاع تیم را با حضور یک استقلالی باتجربه تقویت کند. با این حساب ممکن است بازوبند استقلال از دروازه به خط دفاع منتقل شود! باید منتظر ماند و دید این احتمالات و تصمیم ها چه شکل و شمایلی به تیم آبی پایتخت در نیم فصل دوم خواهد داد.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
یکی از یکی دیگه بدتر ما فقط غلامپور رو میخاییم بهترین دروزاه بان استقلال که مثل واکشی زوما شیرچه می زد حتی شنیدم که پیتر اشمایکل گفته بوده که غلامپور بهترین دروزاه بان جهانه
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز