شکایت و شکایت کشی باشگاه شهرداری ارومیه و سعید معروف | مدیرعامل کاندیدای شورای شهر نمی شود | قرارداد ۱.۶ میلیاردی معروف

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۱:۰۸
کد خبر: ۴۹۸۹۹۵
شکایت و شکایت کشی باشگاه شهرداری ارومیه و سعید معروف | مدیرعامل کاندیدای شورای شهر نمی شود | قرارداد ۱.۶ میلیاردی معروف
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه از شکایت باشگاه از سعید معروف و منتفی دانستن حضور در انتخابات شورای شهر خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، احد یوسفی که این روزها زیر هجمه شدین رسانه ای قرار گرفته است، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: تیم داری در رشته های مختلف ورزشی که والیبال مهم ترین آنست از فعالیت های شهرداری ارومیه در سال های اخیر است.

وی افزود: مشکلات مالی ایجاد شده برای شهرداری ارومیه باعث شده تیم های ورزشی آن نیز دچار مشکلاتی شوند که موجب بدقولی به ورزشکاران و مشکلاتی در وضعیت تیم داری شده است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه تصریح کرد: مشکلات مالی بوجود آمده باعث شد نتوانیم قولی که به سعید معروف برای پرداخت تمام قرارداد 1.6 میلیاردی فصل گذشته شویم و در حالی که یک میلیارد آن را نیز پرداخت کرده بودیم، این بازیکن چک 1.6 میلیارد  تومانی را به یک فرد در بندر ریگ داد تا آن فرد آن را به اجرا بگذارد.

وی اضافه کرد: بابت این اتفاق به جرم خیانت در امانت از سعید معروف شکایت کردیم.

یوسفی گفت: هم اکنون بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان از جمله 20 درصد قرارداد بازیکنان خارجی، 40 درصد قرارداد میرزاجانپور و قرارداد 4 بازیکن را بصورت تهاتر بصورت کامل پرداخت کرده ایم و در حال صحبت برای پرداخت قرارداد 4 بازیکن دیگر بصورت تهاتر هستیم.

وی در پاسخ به دخالت اعضای شورای شهر در باشگاه افزود: هم اکنون 2 ناظر از اعضای شورای شهر در باشگاه حضور دارند و شاید آنها بازیکنی را به باشگاه معرفی کنند ولی تا آن بازیکن در تست های سرمربی موفق نباشد جذب نمیشود لذا تحمیل بازیکن توسط آنها را قبول ندارم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در مورد حضورش در انتخابات سال آینده شورای شهر تصریح کرد: صراحتا در این جمع اعلام می کنم که حضورم در انتخابات سال آینده شورای شهر منتفی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز