برگزاری نخستین روز اردوی برون مرزی نوجوانان دختر

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۰:۳۰
کد خبر: ۴۹۹۳۰۱
تیم والیبال نوجوانان دختر در نخستین روز اردوی برون مرزی خود 1 دیدار دوستانه و 1 نوبت تمرین برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران که دوشنبه شب برای برگزاری اردوی برون مرزی 11 روزه خود به شهر ماریبور اسلوونی رسیده بود، صبح روز سه شنبه نخستین نوبت تمرینی خود را برگزار کرد. این تمرین به مدت یک ساعت و نیم زیر نظر مایدا چیچیچ سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی انجام شد و سپس بازیکنان به هتل دراش محل اسکان خود بازگشتند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در عصر روز سه شنبه نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود را با قهرمان زیر 18 سال اسلوونی برگزار کرد که در این مسابقه دوستانه سه بر یک مغلوب حریف شد. ملی پوشان ایران در ست سوم این مسابقه 27 بر 25 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم مغلوب این تیم شدند تا بازیکنان تجربه های مفیدی از این دیدار کسب کرده باشند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عصر امروز (چهارشنبه) نیز در دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف این تیم که قهرمان زیر 18 سال اسلوونی است، می رود.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران خود را برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا که از 14 تا 22 اسفندماه سال جاری در شهر «چونگ کینگ» کشور چین برگزار می شود، آماده می کند. زهرا زهدی، زهرا صالحی، زهرا کریمی، زهرا فیض اله پور، بیتا اعلائی، زهرا خان محمدی، بهار بهرامی نیا، مهرنوش سالاری، سپیده مقصودی، فاطمه عنایت، غزاله اله یاری، مریم حبیبی، آیتک سلامت، بهار سلیمی زاده، منا آشفته و شیوا افشاریان بازیکنان حاضر در اردوی برون مرزی هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، نازنین فتح اله پور و مهسا آراسته (مربیان)، اکرم حبیب لو (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور) و مریم فراتی (آنالیزور) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در اردوی برون مرزی اسلوونی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز