لیست‌های اعلام‌شده را به هیچ‌عنوان تأیید نمی‌کنم؛

طاهری: لیست برانکو محرمانه است/ پرسپولیس جایگاه خاصی بین هواداران دارد

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۱:۵۸
کد خبر: ۴۹۹۵۱۹
طاهری: لیست برانکو محرمانه است/ پرسپولیس جایگاه خاصی بین هواداران دارد
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: یکسری از مسائل و مشکلات از قبل بوده است که با تعامل با وزارت ورزش و سازمان‌های دیگر می‌توان آنها را حل کرد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سه درمورد دیدارش با وزیر ورزش گفت: یک ماه پیش من با سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش جلسه داشتم و مطالب را گفتم و اینکه مشکلات قانونی وجود دارد که باید برطرف شود. در این مدت به امور جاری پرسپولیس پرداخته شد تا اینکه به نیم فصل رسیدیم و زمان هم سپری شده بود. روز شنبه خدمت وزیر ورزش بودم و مسائل را بیان کردیم. با توجه به اینکه دوشنبه خبری از سوی سامانه‌های وزارت ورزش منتشر شد، برخی از هواداران ابراز نگرانی کردند و نسبت به من لطف داشتند.

وی ادامه داد: من خودم را در این حد لایق لطف و محبت هواداران و حمایت این‌چنینی نمی‌دانم، اما تا هواداران هستند پرسپولیس سمت و سوی صعودی‌اش را پیش خواهد برد. امروز هم جلسه‌ای با دکتر سجادی داشتیم که قرار شد مطالب را به اطلاع وزیر ورزش برسانند. با حل شدن مسائل قانونی من در پرسپولیس می‌مانم.

طاهری در مورد اینکه چه مسائلی را با دکتر سجادی به غیر از ابقای شما در پرسپولیس مطرح کردید، گفت: یکسری از مسائل و مشکلات از قبل بوده است که با تعامل با وزارت ورزش و سازمان‌های دیگر می‌توان آنها را حل کرد. پرسپولیس جایگاه خاصی بین هواداران دارد که لازمه‌اش این است که وزارت ورزش و سایر دستگاه‌های درگیر با هم تعامل داشته باشند تا دل‌نگرانی‌هایی پیش نیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره فهرست ورودی اعلام‌شده از سوی این باشگاه در فضای مجازی گفت: لیست‌های اعلام‌شده را به هیچ‌عنوان تأیید نمی‌کنم. فهرست برانکو محرمانه است و شاید برخی از اسامی وجود داشته باشند، اما تا زمانی که قراردادی منعقد نشده باشد، چیزی را اعلام نمی‌کنیم.

وی در مورد شایعه جذب رفیعی، پراهیچ گفت: هیچ لیستی از سوی پرسپولیس اعلام نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز