فرصت را از دست ندادیم

عطایی: نباید دقت را فدای سرعت کنیم

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۲:۱۹
کد خبر: ۴۹۹۶۴۶
عطایی: نباید دقت را فدای سرعت کنیم
سرمربی والیبال کاله مازندران گفت: در انتخاب سرمربی برای تیم ملی والیبال ایران نباید دقت را فدای سرعت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهروز عطایی گفت: همیشه اعتقاد داشتم که برای هر کاری باید برنامه و استراتژی داشته باشید تا موفق عمل کنید. فدراسیون والیبال نیز برای انتخاب سرمربی، استراتژی تدوین کرده است و این موضوع برای انتخاب سرمربی بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه استراتژی فدراسیون قرار گرفتن در چهار تیم برتر جهان و المپیک در چهار سال آینده است، تصریح کرد: هر چند دستیابی به این هدف بسیار سخت است و هیچ مربی نمی تواند قول دستیابی به این عنوان را بدهد، اما مسیر حرکت تیم ملی را مشخص می کند و تمام برنامه ریزی ها از جمله انتخاب سرمربی باید در این مسیر باشد.

سرمربی تیم والیبال کاله تاکید کرد: گزینه های انتخاب شده برای تیم ایران همگی شرایط بسیار خوبی داشتند و از مربیان برتر جهان بودند اما این موضوع را باید قبول کنید که اگر یک مربی دو پیشنهاد از ایران و اروپا داشته باشد، تمایلش به اروپا حتی اگر دستمزدش کمتر باشد، بیشتر از ایران خواهد بود. دلیل اصلی این موضوع نیز جذابیت بیشتر والیبال اروپاست.

وی با یادآوری اینکه هنوز فرصت لازم برای انتخاب سرمربی داریم گفت: اتفاق خاصی نیفتاده و فدراسیون با چند گزینه مذاکره و به توافق نهایی نرسیده است. این موضوع زیاد نگران کننده نیست چون هر سرمربی که انتخاب شود، فعلا امکان حضور در ایران را برای تماشای لیگ برتر را ندارد.

عطایی با تاکید بر اینکه نباید دقت را فدای سرعت کنیم، گفت: فدراسیون اگر از روی فرصت گزینه ها را بررسی و با یکی به توافق برسد که کیفیت لازم را برای هدایت تیم ملی والیبال ایران داشته باشد، برای رسیدن به اهداف تعیین شده بهتر خواهد بود. فرصت را از دست ندادیم و باید بر اساس منطق پیش برویم و انتخابی معقول برای چهار سال آینده والیبال ایران داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز