نیمه نهایی جام حذفی؛

فرار از جهنم زرد/ نفت دایی به فینال رسید

۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۲:۵۸
کد خبر: ۴۹۹۹۸۰
فرار از جهنم زرد/ نفت دایی به فینال رسید
بازی نیمه نهایی جام حذفی با پیروزی نفت تهران به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جام حذفی کشورمان در دهمین روز زمستان، شاهد تقابل دو تیم مدعی فوتبال کشورمان بود. هردوتیم مسابقه را با حوصله آغاز کردند اما این تیم سپاهان بود که بازی روانتری را به اجرا می گذاشت. در دقیقه5 بازی اولین موقعیت خطرناک بازی روی دروازه سپاهان به وجود آمد اما سیو خوب مهدی امینی اجازه نداد، دروازه میزبان در ابتدای بازی باز شود. پس از آن سپاهان بربازی مسلط شد و سعی کرد دروازه مهمان را تهدید کند اما هوشیاری مدافعین و دروازه بان نفت اجازه ایجاد خطر روی دروازه خودشان را نمی داد. در دقیقه16 شوت سرکش علی محمدی از پشت محوطه جریمه نفت را فراهانی مشت کرد و به کرنر فرستاد و در ادامه سپاهان نتوانست استفاده ای از ضربه کرنر ببرد. سپاهان با کنترل میانه زمین اجازه بازی را به تیم نفت نمی داد و بیشتر حملاتش را از جناح راست روی دروازه حریف پایه ریزی می کرد. تیم نفت هم سعی داشت با کنترل سپاهان در یک سوم دفاعی خودش از ضدحملات برای تهدید دروازه سپاهان استفاده کند. بازی با همین روند در حال اتمام بود که عیسی آل کثیر با فراری عالی از بین مدافعان سپاهان با فراهانی تک به تک شد و در ادامه تکل دروازه بان سپاهان باعث سرنگونی بازیکن نفت شد تا داور مسابقه یک ضربه پنالتی را به سود تیم دایی اعلام کند. ایمان مبعلی ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا نفتی ها نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم سپاهان فشار زیادی را روی دروازه نفت به وجود آورد. قناری های اصفهان در دقیقه با شوت خطرناک حاج صفی دروازه نفت را به شدت تهدید کردند اما بازهم واکنش فراهانی مانع باز شدن دروازه تیم مهمان شد و در ادامه توپ ارسالی از جناح راست را موسی کولی بالی درون محوطه جریمه نفتی ها و در حالیکه مزاحمتی هم از جانب مدافعان حریف نداشت، توپ را با ضربه سر به بالای دروازه بدون دروازه بان زد. درادامه، حملات سپاهان را توسط دروازه بان نفت یکی پس از دیگری بی نتیجه ماندند و حتی ضربه پنالتی جنجالی در دقیقه 4+90 را حاج صفی به بیرون زد تا تیم دایی که از دقیقه 78 ده نفره شده بود، به پیروزی با ارزشی برسد و راهی فینال جام حذفی شود.

 

سپاهان اصفهان صفر ....................................................... نفت تهران یک

گل: ایمان مبعلی (2+45-پنالتی)

داور: موعود بنیادی‌فر                         کمک‌ها: رضا سخندان و سجاد طوری

اخطارها: جلال‌الدین علی‌محمدی و موسی کولی بالی (سپاهان)، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد (نفت)

اخراج ها: شجاع خلیل زاده (6+90) از سپاهان/ توحید غلامی(78)، عباس بوعذار (6+90) و علی دایی (4+90) از نفت

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تماشاگر: حدود 20هزارنفر

بهترین بازیکن: ایمان مبعلی (نفت)

سپاهان اصفهان: مهدی امینی، شجاع خلیل‌زاده، موسی کولی‌بالی، عارف غلامی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا (69-حسین فاضلی)، طالب ریکانی (83-عماد میرجوان)، فرید بهزادی‌کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی و مهرداد محمدی

سرمربی: عبداله ویسی

نفت تهران: میلاد فراهانی، رضا علیاری، احمد آل‌نعمه، فرید محمدی‌زاده، وحید حمدی‌نژاد، رضا اسدی، ایمان مبعلی، عیسی آل‌کثیر (46-عباس بوعذار)، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری (85- علیرضا عزتی) و محمد قاضی (30-توحید غلامی)

سرمربی: علی دایی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز