همبازی محمدانصاری در استقلال در آستانه پوشیدن پیراهن قرمزهای تهران؛

مصلح: برانکو دوست دارد به پرسپولیس بروم/ با پیشنهاد پرسپولیس خودم را گم نمی‌کنم

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۸:۵۸:۲۹
کد خبر: ۵۰۰۰۶۱
مصلح: برانکو دوست دارد به پرسپولیس بروم/ با پیشنهاد پرسپولیس خودم را گم نمی‌کنم
مدافع سپید رود رشت گفت: تمام اختیاراتم را به آقای نظرمحمدی سپردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شایان مصلح بازیکن مورد نظر برانکو برای حضور در پرسپولیس در تعطیلات زمستانی است. این مدافع جناح چپ سپیدورد رشت، در خصوص مطرح شدن نامش برای پوشدن پیراهن قرمزهای تهران به خبرنگار برنا گفت: حضور من در پرسپولیس نیازمند به دریافت رضایت‌نامه از باشگاه سپیدرود است. تمام اختیاراتم را به مربی‌ام آقای نظرمحمدی سپرده‌ام و ایشان باید در مورد رفتن یا ماندن من تصمیم‌گیری کنند. چند روز پیش با آقای برانکو صحبت‌هایی داشتم و ایشان ابراز تمایل کردند که به پرسپولیس ملحق شوم و این تیم را در نیم فصل دوم همراهی کنم. او گفت با وجود اینکه می‌داند پیشنهادات زیادی دارم اما دوست دارد که نیم فصل دوم را در کنار آنها ادامه دهم و برای این کار مکاتبات لازم را با باشگاه سپیدرود انجام خواهند داد.

مصلح در مورد احساسش از حضور در تیم پرطرفدار پرسپولیس گفت: پرسپولیس و استقلال از بزرگ‌ترین تیم های کشور هستند و هر بازیکنی دوست دارد در یکی از این دو تیم بازی کند. اما سپیدرود تیم من است و من هرچه دارم از سپیدرود و هواداران این تیم است. پیشنهاد پرسپولیس اتفاقی نیست که وسوسه‌ام کند یا موجب شود که خودم را گم کنم. در حال حاضر تمام تمرکز من بر روی تمرین با سپیدرود است و به هیچ چیز جز سپیدرود فکر نخواهم کرد. همانطور که بارها گفتم کسی که در مورد رفتن یا ماندن من تصمیم‌گیری می‌کند، علی‌آقای نظرمحمدی است نه من.

مدافع سپیدرود در ادامه گفت: من از سال 88 تا 91 در تیم پایه استقلال بودم. اما در فوتبال حرفه‌ای دیگر بحث رنگ مطرح نیست. بازیکنان حرفه ای باید حرفه‌ای فکر کنند. از نظر من یک بازیکن حرفه‌ای باید تمام توان خود را برای تیمی که لباسش را پوشیده خرج کند. در این سال‌ها بازیکنان زیادی بودند که بین این دو تیم رفت و آمد داشتند. مثلا دوست صمیمی من محمد انصاری با ما در تیم پایه استقلال بود اما حالا یکی از بهترین‌های پرسپولیس است یا خسرو حیدری در تیم پایه پرسپولیس بود اما بعد به استقلال رفت.

مصلح در خصوص هجوم هواداران سپیدورد به صفحه شخصی اش گفت: من همواره به هواداران تیم مدیون هستم و الان هم تصمیم گیری در مورد آینده خود را به علی نظر محمدی واگذار کرده ام.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز