اقدام انسان دوستانه شهرداری کاشان در هلند؛

حبیبی: حضورمان در تورنمنت هلند باعث شناخت اروپایی ها از هندبال ایران شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۶:۵۴
کد خبر: ۵۰۰۲۷۶
حبیبی: حضورمان در تورنمنت هلند باعث شناخت اروپایی ها از هندبال ایران شد
تیم شهرداری کاشان پس از آخرین دیدار خود در مسابقات بین المللی هلند در یک اقدام خیر خواهانه و انسان دوستانه یک دیدار با کودکان کم توان ذهنی در سالن اصلی مسابقات برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا حبیبی سرمربی تیم شهرداری کاشان گفت: حضور ما در تورنمنت معتبر بین المللی هلند باعث شناخت بیشتراروپایی ها نسبت به توانمندی های هندبال ایران شد ضمن اینکه سطح کیفی مسابقات هم با حضور تیم های مطرح اروپایی برای بازیکنان ما درسهای زیادی داشت و انشاالله بتوانیم از این تجربیات استفاده لازم را برای پیشبرد هندبال ایران ببریم.

سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: چند بازیکن جوان ما در لیگ که کمتر بازی داده شده بودند در هلند برای تیم ما بازی کردند و فراتر از انتظارات ظاهر شدند. 
 
علیرضا حبیبی  درخصوص تورنمنت هندبال هلند اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و این تورنمنت یکی از معتبرترین مسابقات در اروپا است. در این دوره از مسابقات تیم‌های باشگاهی نروژ، لتونی، استونی، پرتغال و تیم ملی کره‌جنوبی به همراه دو تیم برتر لیگ هلند حضور داشتند که همین موضوع سطح مسابقات را بالاتر برده بود.
 
وی در ادامه افزود: ما بعد از یک سفر طولانی و 4 ساعت سفر با اتوبوس به محل برگزاری مسابقات رسیدیم و روز بعد باید برابر تیم قهرمان لیگ هلند به میدان می‌رفتیم. در بازی نخست تا دقیقه 40-50 بازیکنان، پایاپای با حریف پیش آمدند اما خستگی بازیکنان باعث شد تا در 10 دقیقه پایانی بازی، نتیجه را واگذار کنیم.

سرمربی تیم شهرداری کاشان یادآور شد: قرار بود پوریا نوروزی و امین یوسف‌نژاد به ترکیب تیم اضافه شوند اما این اتفاق نیفتاد. ما می‌خواستیم از بازیکنان لژیونر نیز در این مسابقات استفاده کنیم اما همزمانی تورنمنت هلند با تعطیلی لیگ های اروپا باعث شد تا بازیکنان استراحت کنند و برای دیدار با خانواده‌هایشان راهی ایران شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز