از استقلال پیشنهاد ندارم

مطهری: نگران سلامتی دایی هستیم

۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۳:۵۵
کد خبر: ۵۰۰۳۲۱
مطهری: نگران سلامتی دایی هستیم
مهاجم تیم فوتبال تهران اعلام کرد که از استقلال پیشنهادی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال نفت تهران درخصوص دیدار با سپاهان اصفهان در جامحذفی صحبت کرد.

در مورد بازی؟
مسلما بازی سختی داشتیم و همه تیم ها سعی می کنند با تمرکز به جام حذفی بیایند و با 5 بازی قهرمان جام حذفی شده و به لیگ باشگاه های آسیا برسند. قطعا بازی با سپاهان در جو ورزشگاه نقش جهان برای ما مشکل بود.

آخر بازی؟
فشار زیادی بر روی دوش آقای دایی است و چون آخر بازی پنالتی گرفته شده و یک مقداری هم داوری به ضرر ما بود ولی خداروشکر آقای دایی توانستند بازی را کنترل کنند و تیم را به بازی برگردانند.

درگیری در بازی زیاد بود علت آن چه بود؟
مسلما آن جو فشار زیادی را بر بازیکنان ایجاد می کرد وقتی در این جو قرار بگیری کنترل سخت است قطعا وقتی از آن جو خارج می شوی به این فکر می کنی که این رفتارها درست نبوده و نیست ولی خداروشکر مشکل خاصی نبود.

بین تراکتور و ذوب آهن کدام رقیب ساده تری برای شماست؟
تیم قوی و ضعیف نداریم ولی قطعا بین این دو تیم بزرگ هر کدام بالا بیایند ما باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهیم و تمرکز خود را برای این بازی داشته باشیم تا این تک بازی را ببریم چون حق اشتباه نداریم.

مبالغ قراردادتان طبق موعد مقرر پرداخت شده؟
خداروشکر خیلی از مشکلات حل شده و با توجه به اینکه واگذاری مالکیت تیم نفت به صورت کامل انجام شد واریزی ها نیز انجام شد.

شما قبلا از استقلال پیشنهاد داشتید و علاقه مند به این تیم بودید آیا امکان دارد در این فصل به آنجا بروید؟
البته این پیشنهاد برای دو سال پیش بود و امسال پیشنهادی ندادند در حال حاضر با باشگاه نفت قرارداد دارم و با توجه به اینکه مربی بنده آقای دایی خود از بهترین مهاجمان جهان بودند خوشحالم که تحت نظر ایشان فوتبال بازی می کنم.

با توجه به نوع اعتراض ها و عصبانیت آقای دایی نگران سلامتی ایشان نیستید؟
دقیقا، ما نیز نگران ایشان هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم که کمتر عصبانی شوند ولی در کل هیجان و انرژی بالایی دارند  که به ما هم این هیجان را در زمین منتقل می کنند.

خیلی ها معتقدند رفتارها و حاشیه های دیروز آقای دایی باعث شد تیم سپاهان تمرکز خود را از دست بدهند نظرتان چیست؟
خیر، آقای دایی فقط از تیم خود دفاع کنند و همه بر روی تیم خود باید تعصب داشته باشند بالعکس اگر این رفتارها توسط تیم سپاهان هم انجام می گرفت ما درک می کردیم چون فشار بازی در این تک بازی ها زیاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز