طی نامه ای؛

رییس کمیته بین المللی المپیک از یزدانی تقدیر کرد

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰:۴۹
کد خبر: ۵۰۰۵۸۶
توماس باخ به دلیل اینکه یزدانی دوبنده خود را به موزه المپیک اهدا کرد از او قدردانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک، در نامه‌ای  از حسن یزدانی، دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک 2016 برزیل، به دلیل اهدای دوبنده خود به موزه المپیک قدردانی کرد.

متن نامه باخ به شرح زیر است:

با سلام

تبریکات صمیمانه ما را برای حضور و عملکردتان در بازی های المپیک ریو 2016 پذیرا باشید و از شما برای اهدای ارزشمندتان به موزه کمیته بین المللی المپیک سپاسگزاریم و از سخاوتمندی و همکاری و کمک شما به جنبش المپیک بسیار قدردانی می نماییم.

باعث افتخار ماست که دوبنده کشتی شما به موزه المپیک اضافه شود. این دوبنده به موزه المپیک در لوزان و یا به بخشی از نمایشگاه سیار ما که طرح های آموزشی و فرهنگی توسعه یافته توسط بنیاد فرهنگ و میراث کمیته بین المللی المپیک است ارائه خواهد شد.

ورزشکاران قلب جنبش المپیک هستند و با اهدای تجهیزات ورزشی خود به کمیته بین المللی المپیک ، شما لحظه کلیدی تاریختان را با مردم به اشتراک می گذارید. اشیاء اهدا شده توسط ورزشکاران بیانگر دستاورد های باورنکردنی، داستان های فوق العاده  و احساسات شدید قلبی هستند.

آنها رویای المپیک و تجسم ارزش های متعالی المپیک، احترام و دوستی بین ورزشکاران در میدان های ورزشی و حتی فراتر از آن را تداوم خواهند بخشید. بار دیگر کمیته بین المللی المپیک از شما به خاطر هدیه منحصر به فردتان به ما و همچنین کمک به تحقق رویای هزاران بیننده از تمامی نسل ها تشکر می نماییم.

به منظور بیان قدردانی‌مان، به پیوست برای شما گواهی " اهداء کننده " برای به رسمیت شناختن سخاوتمندی شما و همچنین حمایت شما از جنبش المپیک را ارسال نموده ایم.

درهای موزه المپیک در تمام طول سال به صورت رایگان برای شما باز می‌باشد. لطفاً اقامت بعدی خود را در لوزان را به اطلاع ما برسانید تا ما بتوانیم هماهنگی های این دیدار را انجام دهیم.

نظر شما