امینی: ورزش پهلوانی و زورخانه ای همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۲:۳۱
کد خبر: ۵۰۰۸۴۶
امینی: ورزش پهلوانی و زورخانه ای همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است
صبح سه شنبه در آکادمی ملی المپیک 28 نفر برای تصدی پست ریاست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای پس از گذشت 11 ماه دوره سرپرستی به رقابت می پردازند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود امینی مدیرکل سابق فرهنگی وزارت ورزش و جوانان که چند ماهی است از این مسوولیت کناره گرفته، ورزش پهلوانی و زورخانه ای را یکی از افتخارات نادر فرهنگی کشورمان برشمرد که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

نامزد ریاست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای گفت: خوشبختانه در دوره مسوولیت چند ساله ام به عنوان مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان توفیق داشتم با محوریت فدراسیون وقت، تلاش بی سابقه ای را برای ترویج فرهنگ پهلوانی در سطح ورزش کشور با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استانها، فدراسیونها، هیاتها، نهادها و سازمان های مشمول مصوبه 642 شورای فرهنگ عمومی و سازمان بسیج ورزشکاران آغاز کنیم. 

مدیرکل سابق فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: بر اساس اصراری که جمعی از دوستان داشتند برای تداوم انجام وظیفه در این عرصه فرهنگی پر اهمیت برای ریاست فدراسیون ثبت نام کردم. اکنون با عنایت به حضور دوستان توانمند و  شرکت قطعی آقای علیرضا صفارزاده، مدیر پیشکسوت ورزش و صاحب نظر در عرصه های فرهنگی که پیش از این هم توفیق خدمت به عنوان ریاست فدراسیون را به خوبی داشته اند، تصمیم گرفتم از شرکت در انتخابات انصراف دهم.

امینی ادامه داد: اخلاق پهلوانی چنین حکم می کرد که در مقابل شایستگی و حرمت کسوت ایشان، زانوی ادب به زمین بزنم تا مرام پهلوانی را در عمل و نه در حرف نشان داده باشم. 

لازم  به ذکر است پیش از این هم مجید مشایخی رییس سابق بسیج ورزشکاران به نفع صفارزاده از انتخابات کناره گیری کرده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز