رئیس ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک دوشنبه وارد ایران می شود

۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۵:۵۰
کد خبر: ۵۰۰۸۷۴
رئیس ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک، بامداد دوشنبه، 13 دی وارد تهران می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیمتری لازاروسکی، رئیس ورزش های زمستانی کمیته بین المللی پارالمپیک، بامداد دوشنبه، 13 دی ماه وارد تهران می شود. علاوه بر لازاروسکی، ساندرا تیتولر از هلند و کاترینی ایوروپی از یونان، دو پزشک کلاس بند که مقرر است کلاس بندی ورزشکاران این مسابقات را انجام داده و برای کلاس بندان ایرانی نیز دوره ویژه کلاس بندی برگزار کنند  نیز وارد کشور خواهند شد.

پس از ورود، صبح روز دوشنبه کلاس بندی شرکت کنندگان در اولین دوره مسابقات بین المللی اسکی انجام شده و مسابقات به صورت رسمی از روز سه شنبه، 14 دی ماه در رشته ی اسنوبرد و پیست دیزین برگزار خواهد شد. این مسابقات تا 15 دی ماه ادامه دارد و پس از آن رقابت های آلپاین (مارپیچ بزرگ) طی روزهای 19 و 20 دی و مسابقات آلپاین (مارپیچ کوچک) طی روزهای 27 و 28 دی ماه برگزار خواهد شد.

در حاشیه این مسابقات نیز دوره ی آموزشی کلاس بندی طی روزهای 16 و 17 دی به صورت تخصصی برای 10 پزشک کلاس بند ایرانی در نظر گرفته شده  و 18دی ماه نیز دیمیتری لازاروسکی، رئیس ورزش های زمستانی IPC  دوره ی یکروزه ی داوری با حضور 20 داور از سراسر کشور را برگزار می کند.

ایران برای اولین بار میزبانی مسابقات بین المللی اسکی در بخش معلولین را بر عهده گرفته و در این مسابقات نمایندگان کشورمان و نیز نمایندگانی از رومانی و ارمنستان حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز