جدالی آسان برای مدعیان در هفته دهم لیگ دسته اول والیبال

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۰۱۰۹۴
جدالی آسان برای مدعیان در هفته دهم لیگ دسته اول والیبال
هفته دهم لیگ دسته یک والیبال روز چهارشنبه 15 دیماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد و مدعیان این رقابت ها جدال نسبتا آسانی در این هفته دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته سوم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور جام «شهدای منا» روز چهارشنبه 15 دیماه با هفت دیدار در شهرهای همدان، تهران، قزوین، اردبیل، اصفهان، کرمان و کاشان پیگیری خواهد شد.

تیم های اول و دوم دو گروه این رقابت ها که از مدعیان قهرمانی نیز محسوب می شوند، این هفته به مصاف تیم های پایین جدول می روند تا جدال نسبتا آسانی پیش رو داشته باشند.

در گروه یک، تیم شهرداری جوان ارومیه که با 9 برد و 26 امتیاز صدرنشین است و صعودش نیز به مرحله پلی اف قطعی شده است، میهمان عقاب سبلان خواهد بود. دیدار رفت دو تیم سه بر یک به سود نماینده ارومیه شد.

عقاب سبلان با سه برد و 9 امتیاز در رتبه پنجم گروه یک قرار دارد در رقابت نزدیک با تیم های عقاب تهران و کاله جوان برای کسب سهمیه پلی آف است. هر سه تیم سه برد و 9 امتیاز دارند و پیروزی در جدال با صدرنشین برای این تیم در هفته سوم دور برگشت اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

تیم سپهر الکتریک قزوین که با هفت برد و 18 امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار دارد، این هفته میزبان کریمه قم تیم بدون برد و انتهای جدولی است تا امید زیادی به کسب هشتمین پیروزی و تقریبا قطعی شدن صعودش به مرحله پلی آف داشته باشد.

دیدار رفت دو تیم در قم نیز سه بر صفر به سود نماینده قزوین تمام شد و بازیکنان کریمه کار سختی در این مسابقه غیر خانگی برای کسب نخستین برد خود خواهند داشت.

تیم های اتحاد جوان همدان و مقاومت فرمانداری مهاباد در سومین مسابقه گروه یک لیگ دسته یک در هفته دهم به مصاف یکدیگر می روند. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود مقاومت به پایان رسید و همدانی ها در این مسابقه خانگی به دنبال جبران این نتیجه هستند.

تیم های مقاومت فرمانداری مهاباد (6 برد و 18 امتیاز) و اتحاد جوان همدان (پنج برد و 17 امتیاز) در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند و فاتح این مسابقه می تواند در پایان هفته دهم دور مقدماتی رتبه سوم را به خود اختصاص دهد.

در آخرین مسابقه گروه یک لیگ دسته یک در هفته دهم دور مقدماتی، تیم عقاب تهران میزبان کاله جوان خواهد بود. دو تیم با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه های ششم و هفتم جدول هستند و فاتح این مسابقه امیدش برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم مرحله پلی آف افزایش خواهد یافت.

دیدار رفت تیم های عقاب تهران و کاله جوان نیز سه بر دو به سود کاله شد و عقاب در میزبانی این مسابقه به دنبال جبران این نتیجه است.

شهرهای اصفهان، کرمان و کاشان در هفته دهم لیگ دسته یک میزبان بازی های گروه دوم دور مقدماتی این رقابت هاست.

تیم فرش محتشم کاشان که با 8 برد و 23 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، این هفته میزبان گل گهر سیرجان (دو برد و 8 امتیاز) تیم هفتم جدول است. نماینده کاشان با کسب پیروزی برابر گل گهر در این مسابقه، صعودش به مرحله پلی آف قطعی می شود.

دیدار رفت دو تیم در سیرجان، سه بر صفر به سود فرش محتشم کاشان شد و به نظر نمی رسد که صدرنشین در دیدار برگشت کار سختی برابر نماینده گل گهر داشته باشد.

رعد پدافند اصفهان، تیمی که با 6 برد و 17 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه دوم لیگ دسته یک قرار دارد، در هفته دهم میزبان بختیاری ورامین تیم بدون برد و امتیاز این گروه است. نماینده ورامین پنج مسابقه دیگر در دور مقدماتی لیگ دسته یک دارد و در هر کدام مغلوب حریف شود، امیدش برای صعود به پلی آف را از دست می دهد و به همین دلیل محکوم به شکست حریفان در بازی های باقی مانده است، اما شکست رعد پدافند در اصفهان کار آسانی نیست و دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر در ورامین به پایان رسید.

در آخرین مسابقه لیگ دسته یک والیبال مردان در هفته دهم، تیم های لاستیک بارز و ملوان تهران در کرمان به مصاف یکدیگر می روند. میزبان با 6 برد و 15 امتیاز در رتبه سوم جدول است و ملوان تهران با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. پیروزی در این مسابقه برای دو تیم اهمیت زیادی دارد و دیدار رفت آنان نیز سه بر دو به سود لاستیک بارز کرمان در تهران به پایان رسید.

تیم نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان این هفته باید به مصاف شهرداری بجنورد می رفت که با حذف این تیم، استراحت خواهد داشت.

برنامه کامل هفته دهم لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

گروه اول:
همدان، ساعت 16: اتحاد جوان همدان – مقاومت فرمانداری مهاباد
تهران، ساعت 16: عقاب تهران – کاله جوان
قزوین، ساعت 16: سپهر الکتریک قزوین – کریمه قم
اردبیل، ساعت 16: عقاب سبلان – شهرداری جوان ارومیه
 
گروه دوم:
اصفهان، ساعت 16: رعد پدافند اصفهان – بختیاری ورامین
کرمان، ساعت 16: لاستیک بارز کرمان – ملوان تهران
کاشان، ساعت 16: فرش محتشم کاشان – گل گهر سیرجان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز