تمریناتم را برای حضور در مسابقات پاراآسیایی آغاز کردم

رحمان: انتظار نداشتند رکورد ۳۱۰ کیلوگرم را به ثبت برسانم

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۰:۵۷
کد خبر: ۵۰۱۱۲۳
رحمان: انتظار نداشتند رکورد ۳۱۰ کیلوگرم را به ثبت برسانم
قوی ترین وزنه بردار معلول جهان گفت: خیلی خوشحال هستم که چنین اتفاقی افتاده چون این اتفاق برای یک ایرانی رخ داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیامند رحمان با ابراز خوشحالی از اینکه پنجمین رویداد برتر پارالمپیک ۲۰۱۶ به نام وی ثبت شده است، اظهار داشت: کسی انتظار نداشت رکورد ۳۱۰ کیلوگرم را ثبت کنم.

وی افزود: در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن قول داده بودم که رکوردشکنی کنم، اما در آن مسابقات به خاطر ورزشکار کره ای و سرد شدن بدنم خطا گرفتند و نتوانستم وزنه ۳۰۰ کیلوگرمی را مهار کنم. از آنجایی که وزنه ورزشکار کره ای را خطا اعلام کردند و وی نیز به رای داوران اعتراض و درخواست بازبینی داد، حدود ۲۰ دقیقه از زمانم را به این دلیل از دست دادم  و چون وزنه برداری رشته سنگینی است بدن ورزشکار نباید سرد شود.

رحمان گفت: همچنین به دلیل اینکه حرکت چهارم من با حرکت سوم فاصله داشت اجازه ندادند این حرکت را انجام دهم و وزنه بزنم. در نهایت نتوانستم به خواسته ام برسم اگرچه مدال طلا را کسب کردم.

​دارنده دو طلای پارالمپیک اظهار داشت: همه منتظر بودند که رکوردشکنی کنم و من با تصمیم کادر فنی وزنه ۳۰۰ کیلوگرمی را در مسابقات دیگر بالای سر نبردم و آن را برای بازی های پارالمپیک ریو نگه داشتم که به لطف خدا و دعای خیر مردم توانستم بالاتر از ۳۰۰ را هم مهار کنم.

وی با بیان این مطلب که مسئولان برگزاری انتظار نداشتند وزنه ۳۱۰ کیلوگرم را به ثبت برساند، ادامه داد: شاید این انتظار را نداشتند که ۳۱۰ کیلوگرم را به نام خودم ثبت کنم، اما لطف خدا و زحمتی که کشیده بودم باعث شد این کار را انجام دهم و البته اردوها و زحمات مربیانم هم نقش داشت تا رکوردی که مدنظرم بود و حتی بیشتر از آن را به ثبت برسانم.

وزنه بردار پرافتخار جهان در خصوص برنامه های آتی خود گفت: بازی های پاراآسیایی جاکارتا و پارالمپیک توکیو مهم ترین مسابقاتی است که در پیش داریم و در حال حاضر نیز اگر اعلام کنند تمریناتم را شروع می کنم. مربیان و رئیس انجمن درباره اردوها و مسابقت تصمیم گیری می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز