سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:

شورای ساماندهی سبک های رزمی از رشد قارچ گونه سبک ها جلوگیری می کند

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۴:۰۹
کد خبر: ۵۰۱۱۳۵
شورای ساماندهی سبک های رزمی از رشد قارچ گونه سبک ها جلوگیری می کند
سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان از آغاز فعالیت شورای ساماندهی سبک های رزمی و رشته های نوین ابداعی بعد از یک سال و نیم وقفه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شهرام منکرسی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، توقف فعالیت شورای ساماندهی سبک های رزمی را به دلیل مشکلات حقوقی آیین نامه قبلی دانست و اظهارکرد: دفتر برنامه ریزی و نظارت، کار باز طراحی آیین نامه شورای سالماندهی سبک های رزمی را آغاز کرد و با توجه به جلسات مختلف با مدیران ستادی مرتبط و فدراسیون های ورزشی، آیین نامه جدید تدوین و تصویب شد و به تایید وزیر ورزش و جوانان هم رسید و بعد از آن به فدراسیون ها و مبادی ذیربط ابلاغ شد.

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان با اشاره به وجود بیش از دویست سبک رزمی که در سال های قبل ساماندهی شده بود، اظهار داشت: لازم بود که در قالب آیین نامه جدید درباره سبک های قدیم و جدید بازنگری مجدد صورت گیرد.

به گفته شهرام منکرسی تفاوت آیین نامه جدید با آیین نامه قبل اضافه شدن رشته های نوین و ابداعی است که بر اساس آن در شورا هم سبک های رزمی و هم رشته های نوین و ابداعی مورد بررسی قرار می گیرد.

این مقام مسئول، کمیته کارشناسی سبک های رزمی و کمیته کارشناسی رشته های نوین و ابداعی همچنین کمیته نظارت و ارزیابی را کمیته های زیر مجموعه شورای ساماندهی سبک های رزمی و رشته های نوین و ابداعی دانست و افزود: بر اساس این فرآیند کار نظارت و کنترل با دقت بیشتری در خصوص سبک های جدید و رشته های نوین صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: بررسی سبک های رزمی و رشته های نوین ابداعی وظیفه فدراسیونهاست که به دلیل برخی چالش هایی که رشد بی رویه سبک ها در کشور به وجود آورده بود، این وظیفه را به وزارت ورزش و جوانان محول کرده اند که در قالب شورا و با مشارکت و همراهی فدراسیون ها سبک های رزمی ساماندهی و بررسی رشته های نوین و ابداعی صورت می گیرد و از رشد قارچ گونه سبک ها هم جلوگیری خواهد شد.

منکرسی یادآور شد: شورای ساماندهی سبک های رزمی و رشته های نوین و ابداعی با کنترل و نظارت دستگاه متولی ورزش شرایط بهتری را برای توسعه ورزش ایجاد خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز