علی مظاهری در گفتگو با برنا:

کوبا مهد بوکس جهان است/ خیمنز می‌تواند به تیم کمک کند/ اولویت فدراسیون جوانگرایی است

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۵۰۱۳۱۶
کوبا مهد بوکس جهان است/ خیمنز می‌تواند به تیم کمک کند/ اولویت فدراسیون جوانگرایی است
بوکسور سابق تیم ملی گفت: بوکسورهای جوان فراگیری بهتری در تمرینات دارند و می‌توانند زودتر به موفقیت برسند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی مظاهری عضو سابق تیم بوکس درخصوص انتخاب سرمربی جدید برای هدایت تیم ملی صحبت کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به انتخاب باربارو فرناندز خیمنز برای تیم ملی ایران اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد این مربی کوبایی به اعضای شورای فنی و دیگر اعضای حاضر در فدراسیون معرفی شد. خیمنز در بدو ورودش به ایران در جریان برنامه‌های فدراسیون برای حضور در مسابقات برون مرزی قرار گرفت. همچنین با سرکشی به محل تمرین ملی‌پوشان در جریان روند تمرینی تیم قرار گرفت و قرار است در روزهای آینده برنامه خود را به فدراسیون ارائه دهد.

مظاهری ادامه داد: کوبا مهد بوکس جهان است و در این کشور بوکسورها و مربیان بسیار بزرگی حضور داشتنه‌اند که به افتخارات خوبی دست پیدا کرده‌اند. با توجه به اینکه خیمنز هم از کشور کوبا است و با چیزی که عنوان شده چند قهرمان جهان را پرورش داده این امید وجود دارد که بتواند تیم ملی ما را نیز به وضعیت مطلوبی برساند. باید فرصت کافی به این مربی داده شود تا برنامه‌های خود را در تیم پیاده کند.

وی همچنین افزود: اولین کار و قدمی که فدراسیون و کمیته فنی در برنامه جدید خود پیاده کرد این بود که از جوانان با میانگین سنی 20 سال دعوت کرد که در تیم حضور پیدا کنند. از مهم‌ترین اهداف فدراسیون این است که روی جوان‌ها کار شود که بتوانیم در آینده تیم خوبی را تشکیل دهیم. بوکسورهای جوان فراگیری بهتری در تمرینات دارند و می‌توانند زودتر به موفقیت برسند.

مظاهری خاطرنشان ساخت: مربیان ما باید از وجود خیمنز در ایران استفاده کنند و مهارت‌های روز را از این مربی کوبایی بیاموزند. این فرصت خوبی است که ایجاد شده تا بتوانیم دانش و علم خود را در این رشته بیشتر کنیم. هرچند ما در ایران مربیان باسابقه و با تجربه‌ای داریم که قابلیت‌های فنی بالایی دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز