بهترین تصمیم را خواهیم گرفت؛

مشحون: هیچ غرامتی نمی تواند ضربه ای که باوئرمن به ما زده را جبران کند

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۵:۵۵
کد خبر: ۵۰۱۳۶۳
مشحون: هیچ غرامتی نمی تواند ضربه ای که باوئرمن به ما زده را جبران کند
رییس فدراسیون بسکتبال گفت: میزان جریمه باوئرمن در جلسه حقوقی که تشکیل خواهیم داد مشخص می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود مشحون در مورد جدایی بائرمن از تیم ملی بسکتبال ایران گفت:‌ آخرین دیدار ما چهارشنبه هفته گذشته بود که قرار شد چهارشنبه این هفته به ایران بازگردد و کلاس مربیگری برگزار کند اما عصر روز شنبه ایمیلی به ما زد که به علت مسائل خانوادگی نمی‌توانم بازگردم و ادامه همکاری دهم. او مربی خوب و منظمی بود و طی همکاری که با ما داشت یک لحظه هم کم نگذاشت اما با این کاری که انجام داد همه خوبی‌هایی که داشت را پاک و ویران کرد. 

وی ادامه داد: بعد از این اتفاقات از او خواستیم به ایران بیاید و دلیل خود را به صورت رسمی به ما اعلام کند که چرا این کار را انجام داده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه فدراسیون چگونه از حقش دفاع خواهد کرد، گفت:‌البته این حق من نیست بلکه حق ملت ماست. هیچ قرارداد یکطرفه‌ای حاکم نبوده و همه چیز بر اساس تعامل و تفاهم بوده است و همچنین ذکر شده اگر طرفی کوتاهی کرد باید جریمه بدهد. 

مشحون در مورد اینکه جریمه چقدر خواهد بود، گفت: میزان جریمه در جلسه حقوقی که تشکیل خواهیم داد مشخص می‌شود اما هیچ غرامتی نمی‌توان ضربه‌ای که او زده است جبران کند. با این حرکت فعلا فدراسیون به هم ریخته است.

وی در مورد اینکه آیا تصمیم دارید در این شرایط از یک مربی ایرانی استفاده کنید یا خیر،‌گفت: من همیشه به این موضوع اعتقاد داشتم اما متاسفانه آنچه می‌دیدیم پاسخ نیاز بسکتبال نبود. در جلسه شورای سیاست‌گذاری که تشکیل خواهد شد روی همین موضوع صحبت می‌کنیم. آرزوی من این است که هر موفقیتی حاصل می‌شود به دست ایرانی‌ها باشد اما از سوی دیگر ما با همه مربیان خارجی‌مان موفق بودیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: ما انتخابی المپیک 2020 را پیش رو داریم و با توجه به شرایط و قابلیت‌هایی که بچه‌های تیم ملی دارند امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود. 

مشحون با اشاره به اینکه با فدراسیون جهانی صحبت‌هایی داشتیم، گفت: از آنها استعلام کردیم که آیا یک مربی می‌تواند در صورتی که قرارداد قبلی‌اش فسخ نشده باشد با تیم دیگری قرارداد ببندد یا خیر که باید منتظر پاسخ آنها باشیم. آنچه که باید انجام می‌دادیم را داده‌ایم. اگر کار او عملی و غیرمنطقی نبوده باشد ثانیه‌ای تأمل نخواهیم کرد و حق‌مان را می‌گیریم. 

وی در مورد اینکه اگر او به ایران نیامد چه کاری انجام خواهید داد، گفت: در غیاب وی جلسه تشکیل می‌دهیم و با هماهنگی وزارت ورزش تصمیم‌گیری و پیگیری خواهیم کرد. پیگیری ما هم از فدراسیون جهانی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز