هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال؛

تداوم صدرنشینی پتروشیمی/ اراک برنده دیدار شهرداری ها

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۲:۵۰
کد خبر: ۵۰۱۳۶۹
تداوم صدرنشینی پتروشیمی/ اراک برنده دیدار شهرداری ها
مدافع عنوان قهرمانی در کاشان به مصاف شهرداری این شهر رفت و با نتیجه ۸۲ بر ۶۲ پیروز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار شد که مدعیان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

در مسابقات نخست این هفته دانشگاه‌آزاد در خانه به مصاف لوله آ.اس شیراز رفت و با نتیجه ۹۲ بر ۵۷ به برتری رسید. در این مسابقه عدنان دورقی با ۲۶ امتیاز و پرینس با ۲۱ امتیاز نقش زیادی در برد دانشگاه‌آزاد ایفا کردند. در طرف مقابل نیز حمزه آقاجری با کسب ۱۵ امتیاز بهترین عملکرد را برای نماینده شیراز داشت.
نیروی زمینی دیگر تیم تهرانی در این هفته میزبان نفت آبادان بود که در پایان این دیدار با نتیجه ۷۹ بر ۵۵ برابر حریف مدعی‌اش تن به شکست داد. در این مسابقه مجتبی رجاعی با کسب ۱۴ امتیاز عملکرد خوبی برای نیروی زمینی داشت. نیروی زمینی در این مسابقه هم فرید اصلانی و ارسلان کاظمی را در اختیار نداشت. برای نفت آبادان نیز که بالاخره رایان ریچاردز را در ترکیبش داشت این محمد حسن‌زاده بود که با ۲۲ امتیاز و ۱۲ ریباند عملکرد خوبی داشت و نقش زیادی در برد تیمش ایفا کرد.
پتروشیمی صدرنشین لیگ نیز در هفته یازدهم برابر حریفش به برتری رسید. مدافع عنوان قهرمانی در کاشان به مصاف شهرداری این شهر رفت و با نتیجه ۸۲ بر ۶۲ پیروز شد. برای پتروشیمی جرالد رابینسون با کسب ۲۰ امتیاز بهترین بود و در طرف دیگر میدان نیز ایوان کوله‌کوویچ با کسب ۲۱ امتیاز عملکرد خوبی داشت. شهرداری کاشان در این مسابقه بدون بوژان بازیکن تاثیرگذار خود به میدان رفت. این بازیکن به تازگی از کاشانی‌ها جدا شده‌است.
تیم برنده دیگر هفته یازدهم شهرداری اراک بود. اراکی‌ها در این هفته میزبان شهرداری گرگان بودند و با نتیجه ۸۸ بر ۷۴ به برتری رسیدند. حامد آفاق با ۲۰ امتیاز نقش اصلی را در پیروزی اراک بازی کرد و در ترکیب نماینده گرگان نیز رائول مارشان همین امتیاز را بدست آورد.
در آخرین مسابقه این هفته شیمیدر تهران مهمان شهرداری تبریز بود و در پایان ۶۵ بر ۶۳ به پیروزی رسید.
نتایج کامل هفته یازدهم:
شهرداری کاشان ۶۲ - پتروشیمی ۸۲
شهرداری اراک ۸۸ - شهرداری گرگان ۷۴
شهرداری تبریز ۶۳ - شیمیدر تهران ۶۵
دانشگاه‌آزاد ۹۲ - لوله آ.اس شیراز ۵۷
نیروی زمینی ۵۵ - نفت آبادان ۷۹

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز