مربی تیم‌ ملی تکواندو هنگ کنگ:

تکواندو بانوان ایران شرایط مناسبی دارد

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۰:۴۶
کد خبر: ۵۰۱۵۰۷
تکواندو بانوان ایران شرایط مناسبی دارد
مربی تیم تکواندو هنگ کنگ گفت: ما مبارزات داخلی هوگوپوشان ایران را در مسابقات لیگ مشاهده کردبم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی تکواندوی هنگ کنگ از یکشنبه هفته گذشته برای برپایی اردویی مشترک با هوگوپوشان کشورمان وارد ایران شد و تمرینات خود را زیر نظر مهرو کمرانی و "لینگ کارمن" مربی هنگ کنگ پیگیری نمود. تکواندوکاران هنگ کنگی عصر امروز (سه شنبه) ایران را به مقصد کشورشان ترک می‌کنند که در ادامه گفت‌وگوی کوتاه روابط عمومی فدراسیون تکواندو با آنها را می‌خوانید.

«لینگ کارمن» مربی تیم ملی هنگ کنگ درخصوص اردوی مشترک با تیم ملی تکواندوی دختران ایران اظهار داشت: در مسابقات آسیایی و المپیک عملکرد خوبی را از دختران ایرانی دیدم و همین موضع باعث شد که به ایران بیاییم. تکواندوکاران هنگ کنگ به صورت پاره وقت این رشته رزمی را تمرین می کنند و شاید به خاطر همین موضع تاکنون موفق نشده‌ایم نتایج خوبی را بدست آوریم. این اردو برای ما بسیار مفید بود، تکواندوکاران کشورمان چیزهای زیادی یاد گرفتند و قطعا تجربیات کسب شده خود در این اردو را به بازیکنان کشورمان انتقال می‌دهند.

سرمربی تیم ملی زنان هنگ‌کنگ یادآور شد: زمانی تکواندوی زنان در آسیا فقط در اختیار کره‌ای‌ها و چینی‌ها بود اما حالا تکواندوی زنان ایران هم پیشرفت کرده و ما برای آشنایی و آگاهی از روند موفقیت آنها به تهران آمدیم.

وی با ابراز رضایت از درخواست برپایی این اردوی مشترک در ایران گفت: به تهران آمده‌ایم تا با توجه به نتایج درخشان دختران ایرانی سطح فنی تکواندو کشورمان را ارتقا بخشیم. ما مبارزات داخلی هوگوپوشان ایران را در مسابقات لیگ مشاهده نمودیم، تکواندوکاران ایرانی جسارت خوب و ریسک پذیری بالایی دارند و به راحتی تسلیم نمی‌شوند.

«وینسی لو» در خصوص اردوی مشترک با ملی‌پوشان ایران گفت: خیلی خوشحالم با تکواندوکاران ایرانی تمرین کردم، این اردو خیلی برای ما مفید بوده و چیزهای زیادی یاد گرفتیم.

وی ادامه داد: به نظرم ایران بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و این موضوع را با توجه به نتایج کسب شده توسط آنها می توان به راحتی می‌توان متوجه شد.

«تینگ لوی» درباره حضورش در اردوی مشترک با تکواندوکاران ایرانی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از تجربیات کسب شده در این اردو استفاده خواهیم کرد.

تکواندوکار هنگ کنگی در ادامه افزود: تکواندوکاران ایرانی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ تکنیکی در سطح بالایی قرار دارند و توانسته‌اند از توانایی‌های خود به خوبی بهره ببرند.

«سیو لان» هوگوپوش هنگ کنگی در رابطه با اردوی مشترک با ایران گفت: ما در هنگ کنگ بازیکنان پاره وقت هستیم و همانند تکواندوکاران ایران اردو دائمی نداریم و این موضوع باعث شده سطح فنی ما نسبت به ایران پایین‌تر باشد.

وی افزود: ما با حضور در این اردو توانستیم سطح خود را چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ تکنیکی ارتقا دهیم.

«سین لاو» در خصوص اردوی مشترکشان با تیم‌ملی کشورمان گفت: خیلی اردوی مفیدی بود، ما توانستیم از تجربیات و تکنیک‌های تکواندوکاران ایرانی بهره ببریم و در این اردو آمادگی خوبی را کسب کنیم.

وی اینطور ادامه افزود: در هنگ کنگ ما باشگاه‌هایی که مجهز به دستگاه بدنسازی باشند در اختیار نداریم و امیدوارم این امکانات را در اختیارمان بگذارند تا بتوانیم پیشرفت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز